استاندار لرستان خطاب به شورای شهر :

شهرداری را انتخاب کنیدکه به دورحواشی و مسائل سیاسی باشد

استاندار لرستان خطاب به شواری شهر گفت:اولین مطالبه مردم از شما این است یک شهردار خوب انتخاب کنید و شهردار که به دور از حواشی و مسائل سیاسی انتخاب شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۸۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند همایش آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر که در پردیس خواهران برگزار شد خطاب به شورای شهر اظهار داشت: اولین مطالبه مردم از شما این است یک شهردار خوب انتخاب کنید و شهردار که به دور از حواشی و مسائل سیاسی انتخاب شود.

وی با بیان اینکه رای که مردم به شما داده اند رای سیاسی نیست افزود:مطالبه مردم از شورا مطالبه از جنس عمران و ابادانی و پیشرفت شهر است.


استاندار لرستان عنوان کرد: ما باید پارلمان محلی را پارلمان برآورده از مطالبات مردم مد نظر بگیرید که اتحاد و وحدت موجب ارتقاء کار خواهد شد و منافع شهرستان را خط قرمز خو قرار دهید.


وی بیان کرد: در انتخاب شهردار یک فرد با تجربه باشدو به فکر ابادانی و عمرانی باشد و اگر اینطور نباشد حتما به صدور حکمش اقدام نخواهیم کرد


بازوند تصریح کرد:لذا از شورای شهر خواشمندم شهردار را انتخاب کنند که شرایط و احراز ویژگی‌ها را داشه باشد گفت:: برای یک مدیریت خوب بهتر است برنامه داشته باشیم.


استاندار لرستان خاطر نشان کرد: باید نظم خوبی حاکم باشد تا امنیت خوبی حاکم شود و اگر امنیت صورت گرفت می‌توانیم بگویم بستر توسعه را فراهم کردیم


وی گفت: فرصت سوزی یکی از عوامل جدی و موانع اقتصاد مقاومتی است و مشارکت مردم در شهر را اعضای شورای شهر مد نظر قرار دهند.



استاندار لرستان عنوان کرد:ما در زیر ساخت‌های فرهنگی مشکل داریم و چالش‌ها فروانی نیز در حوزه اجتماعی هست که باید مد نظر شورا باشد.


انتهای خبر/z
ارسال نظرات