نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدافعان حرم عشق خود را عملاً به اثبات رساندند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی گفت: این همان صبغه الله است که حتی در آن لحظه رنگ الهی از او گرفته نمی شود و رنگ عوض نمی کند.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۵۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از مدافعان حرم استان چهارمحال و بختیاری و بزرگداشت یاد و خاطر شهید محسن حججی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: جلسه بسیار نورانی و بامعنایی است، جمعی که عاشق هستند و عشق خود را عملاً به اثبات رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: حضور مردم استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه ها ازجمله؛  دفاع مقدس و مبارزه با فتنه ها  و  حضور گسترده در اجتماعات بزرگ برای استحکام بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراوان بوده است.

امام جمعه شهرکرد، ضمن تقدیر از زحمات مدافعان حرم،  ادامه داد: این چنین جمعی واقعاً نورانی است. این چنین جمعی که با اعمال و گفتار پایبندی به ایمانشان را ثابت کردند، باید خدا را به جد شکر کنیم، که در عصری زندگی می کنیم که انسان هایی چنین پیوسته با حق و علمدار با حق ایستاده اند.

وی، با توجه به در صحنه بودن ملت انقلابی ایران در دفاع از آرمانهای اسلامی خاطرنشان کرد: ما همیشه مشکلاتمان این بود که این عرصه(حضور و دفاع مردم از دین) را نداشتیم، مشکلات تاریخ انبیاء این بود که این عرصه نبود، مشکلات تاریخ اسلام و مشکلات انقلاب های بر حق و درستی که قبل از انقلاب اسلامی ایران به میدان می آمدند این بود که این عرصه نبود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان برخی اشکال تراشان نسبت به مدافعان حرم، افزود: در دوران دفاع مقدس هم همین حرف ها را می زدند. یک عده می گفتند اینها برای پول می روند و می جنگند، مگر دیوانه هستند برای چی رفتند؟ اما اگر آدم راه را شناخت از چه چیزی متزلزل می شود. محکم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی می ایستد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با اشاره به شهادت شهید محسن حججی، تصریح کرد: وقتی که گروه تکفیری داعش با آن خباثت و آلودگی می خواستند سر این عزیز را ببرند، این شهید بزرگوار چشمان خود را با معنا و با لطافت باز کرد و آرام بود و هیچ تزلزلی در ایشان نبود.

وی، افزود: این همان بصیرت است. این همان صبغه الله است که حتی در آن لحظه رنگ الهی از او گرفته نمی شود و رنگ عوض نمی کند.

گفتنی است: در این مراسم از برادر شهید محسن حججی به نیابت از خانواده این شهید والامقام مدافع حرم، که قبل از شهادت در اردوهای جهادی مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت،  تجلیل شد.

ارسال نظرات