امام‌جمعه نورآباد:

مسئولین دلفان به انجام کار فرهنگی توجه کنند

امام‌جمعه نورآباد گفت: مسئولین شهرستان دلفان کار فرهنگی انجام دهند چراکه کار فرهنگی انجام نگرفته، مطالبه کار فرهنگی از حوزه علمیه، مسئولین و نماینده شهرستان دلفان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۴۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام جمیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اطهار داشت: مسئولین شهرستان دلفان کار فرهنگی انجام دهند کجاست کار فرهنگی انجام‌گرفته، مطالبه کار فرهنگی از حوزه علمیه، مسئولین و نماینده شهرستان دلفان است در شهادت امام جعفر صادق (ع) یک بنر نصب نکردند، مگر شهر شیعیان نیست.
وی افزود: مطالبه‌ی که از نماینده شهرستان است اینکه بحث فرهنگی تا کجا پیش رفته، در بحث فرهنگی چه قدم‌های برداشته‌شده است.

امام‌جمعه نورآباد بیان کرد: شورای شهر نورآباد کار فرهنگی کند، خط‌مشی‌های که شورای شهر باید در انتخاب شهردار رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: چرا ۱۵ میلیارد طلب داشته‌اند، اما هنوز طلب را دریافت نکرده‌اند تا کارگران شهرداری چندین ماه حقوق نگیرند اگر این‌طور است شهرداری نمی‌خواهیم درب شهرداری را ببندید، ۷، ۸ ماه کارگر شهرداری حقوق نگرفته حتی قرض هم به این کارگر نمی‌دهند چرا؟

جمیاری افزود: از بعضی از کله‌گنده‌های پولدار عوارض نمی‌گیرند از بعضی ارگان‌های عوارض نمی‌گیرند، همین است که شهرداری بدهکار می‌شود.

وی گفت: اولین کار شورای شهر این باشد، کارگر شهرداری بیچاره‌ی که سنگین‌ترین کار‌ها را انجام می‌دهد حقوق این کارگران را پرداخت کنید، یکی از مطالباتی که از شورای جدید هست همین است، سست نشوند محکم وارد شوند.

جمیاری خاطرنشان کرد: چرا بعضی‌ها زمین‌ها که کاربری آن آموزشی، فرهنگی و ورزشی است خوابیدند، این زمین‌ها را با همکاری خیرین یا آموزش‌وپرورش پیگیری کند، چون پول‌ندارید باید زمین‌های مذکور رها شوند فضای ورزشی و ورزشی نیازمند هستیم

حجت‌الاسلام جمیاری اظهار داشت:شهرستان دلفان فقط خیابان امام خمینی (ره) نیست، بعضی جا‌های نورآباد من رصد کردم، به‌عنوان‌مثال منطقه کمال و جمال آن‌ها را هم رسیدگی کنند ورودی شهر از طرف کرمانشاه و در بحث مساجد و حوزه علمیه وارد شوند پارک آیت اله هاشمی یک پیمانکاری می‌آید میلیارد هزینه می‌کند و از شهرداری هم مطالبه می‌کند و یک‌دهم آن‌هم کار نمی‌کند، بعضی از این آقایان حتی در دادگاه نمی‌رود تا از بیت‌المال دفاع کند چرا یک میلیارد باید پرداخت شود.

وی افزود:بحث محله بهارستان که زمین‌های مجاور آن به ثمر رسیده، ولی بهارستان که از مطالبات مردم است باید پیگیری شود

جمیاری خاطرنشان کرد:مراقب باشند سلیقه‌ی عمل نکند فلان شهردار را می‌خواهیم بیاوریم به فلان بهانه اینجا مال تو نیست فقط، این شهر ناظر دارد، صاحب دارد این‌که سلیقه‌ای عمل کنم و فلان شخص آورده شود زمینی به من برسد متأسفانه نگاه مردم این است، شورای جدید ثابت کنند که این‌گونه نیست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات