استاندار هرمزگان:

کنگره ملی شهدای استان هرمزگان زمستان سال ۹۷ برگزار خواهد شد

استاندار هرمزگان گفت: کنگره بزرگ و ملی شهدای استان هرمزگان زمستان سال ۹۷ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۷۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛جاسم جادری چهارشنبه شب در نشست ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل سلطه استکبار جهانی قدعلم کرده است، عنوان کرد: برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ده‌ها هزار شهید تقدیم شد و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران با خون شهیدان آبیاری شده است.

وی بهترین راهکار درمان گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نسخه درمان تمامی بیماری‌های اجتماعی است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزاری کنگره‌های بزرگداشت شهیدان است و کنگره ملی شهدای هرمزگان نیز باید به شکلی برگزار شود که نتایج موثر و قابل توجهی در جامعه به همراه داشته باشد.

جادری تصریح کرد: در برگزاری این کنگره از نظرات اندیشمندان و صاحبان ایده و فکر استفاده شود و تلاش کنیم تمامی اقشار در اجرای مناسب کنگره شهدا نقش ایفا کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: مجموعه سپاه و بسیج در طول سال یادواره های مختلف شهدا و برنامه‌های آبروی محله را در سطح استان برگزار می کند.

سردار رضا ترابی افزود: کنگره‌های ملی شهدا سالانه در سه استان برگزار می شود و طبق برنامه مشخص شده کنگره بزرگ و ملی شهدای استان هرمزگان زمستان سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای برگزاری این کنگره ۱۳ کمیته در زیرمجموعه ستاد اجرایی آن با مسئولیت مدیران کل نهادهای مرتبط تشکیل می شود و ریاست کنگره نیز بر عهده استاندار و مسئولیت دبیرخانه آن بر عهده سپاه امام سجاد(ع) است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بر این اساس نیاز است همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط کمک کنند تا کنگره ملی شهدای هرمزگان به شکل مطلوب و اثرگذاری اجرا شود.

در پایان این نشست، احکام روسای کمیته‌های ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان از سوی استاندار هرمزگان اعطا شد.

ارسال نظرات