امام جمعه بخش خضرآباد:

تلاش های دولت مردان باید در راستای خدمت به مردم و گشایش در امور اقتصادی باشد

امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع روستای دولاب مسائل اقتصادی و معیشت مردم را مهم ترین دغدغه جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۳۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر از خضرآباد، امام جمعه بخش خضرآباد در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع روستای دولاب مسائل اقتصادی و معیشت مردم را مهم‌ترین دغدغه جامعه دانست و گفت: تمام تلاش‌های دولت مردان باید در راستای خدمت به مردم و گشایش در امور اقتصادی باشد که موضوع معیشت مردم خواسته مقام معظم رهبری هم هست.
حجت الاسلام غالبی با اشاره به بحران کم آبی درتمام روستا‌های بخش خضرآباد و اینکه اکنون آب شرب اکثرروستا‌های این منطقه با تانکر سیارتامین می‌شود خواستار تسریع در آبرسانی به تمام روستا‌های بخش خضرآباد شد.
امام جمعه بخش خضرآباد به موضوع گازرسانی به ۴ روستای باقی مانده دربخش خضرآباد هم اشاره کرد و از مسئولین گاز استان یزد خواست تا مشکل گازرسانی به روستا‌های دولاب خمسیان میل سفید و پناه کوه را در اولویت کاری خود قرار دهند.
امام جمعه بخش خضرآباد تبریک فرا رسیدن روز عرفه و عید بزرگ قربان گفت: عرفه روز نیایش و پهن شدن سفره دعا در گوشه گوشه ایران اسلامی و قربان، عید قربانی کردن نفس در برابر هوا‌های شیطانی و پرچمداری حقیقت الهی است.
وی از آحادمردم روستا‌های بخش خضرآباد خواست تا در مراسم دعای روز عرفه و نمازعیدقربان با همت و نیت خالص شرکت کنند.
ارسال نظرات