یک کارشناس بسیجی اقتصاد در گفتگو با «بسیج»:

پیشرفت اقتصادی تنها راه برون رفت از هجمه های بیگانگان است

عباس فلاحی با بیان اینکه باید سند چشم انداز 1404 آرمان ملی سیاست گذاری های اقتصادی باشد افزود: در این سند تاکید شده است که دست یابی به قدرت اول اقتصادی همراه با علم و فن آوری در سطح کشورهای منطقه ای باشد .
کد خبر: ۸۹۰۸۳۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

عباس فلاحی باباجان کارشناس اقتصادی بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: عرصه اقتصادی ضرورت و اولویت اصلی است که باید دولت دوازدهم در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه سند چشم انداز 1404 آرمان ملی سیاست گذاری های اقتصادی باشد افزود: در این سند تاکید شده است که دست یابی به قدرت اول اقتصادی همراه با علم و فن آوری در سطح کشورهای منطقه ای باشد و باید اقدامات و برنامه ها،تدابیر و سیاستگذاری‌های لازم شکل بگیرد.

این کارشناس اقصادی بسیجی گفت: با توجه به اینکه محوریت چشم انداز کشورمان باید تحقق بخشیدن به قدرت اول اقتصادی در منطقه باشد از اینرو اهمیت مسایل اقتصادی مبرهن و آشکار است. لذا دولتمردان با توسعه اقتصادی و بهبود شاخص‌های اقتصادی می‌توانند کشورمان را به قدرت اول مبدل کنند و باید در رقابت اقتصادی به شکل های مختلف پیروز شوند.

فلاحی بابجان در خاتمه افزود: پیشرفت اقتصادی تنها راه برون رفت کشور از هجمه های بیگانگان است که از طریق رویکرد جهادگونه اقتصادی میسر می‌شود. از اینرو رونق تولیدات ملی و اتکا به سرمایه های ایرانی فراهم می‌شود.

ارسال نظرات