بازخوانی مواضع امام خامنه‌ای درباره "بسیج"

دشمنان "بسیج" را بمباران تبلیغاتی می‌کنند

سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره عملکرد، مواضع و کارکرد بسیج را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۲۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره عملکرد، مواضع و کارکرد بسیج را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان استان قم‌(2 آبان 1389) فرمودند: دشمن در یک برهه‌ای - که امروز هم دنباله‌هایش کم و بیش هست - در تبلیغات گوناگون جهانی، علیه بسیج متمرکز شد. آنچه توانستند، گفتند. بسیج را بمباران تبلیغاتی کردند، برای اینکه او را از چشم مردم بیندازند، اما نتوانستند؛ «یحقّ اللَّه الحقّ بکلماته». خدای متعال نمیگذارد این حقیقت روشن پنهان بماند؛ لذا بسیج بحمداللَّه روزبه‌روز آبرویش در کشور ما بیشتر شده است. در سرتاسر کشور، جوانها در بخشهای مختلف، به بسیج به چشم یک هویت درخشنده‌ی باعظمتِ مظهر عزم و اراده نگاه میکنند؛ این را شما بسیجیها بایستی تقویت کنید؛ این را با توجه به همان سه عنصری که گفته شد - عنصر بصیرت، عنصر اخلاص، عنصر عمل بهنگام و به اندازه - تقویت کنید. افراط نباید باشد، تفریط هم نباید باشد. توجه کنید که افراط هم همان اندازه ضرر میزند که تفریط. عمل نکردن یقیناً مضر است، عمل افراط‌‌آمیز هم به همان اندازه مضر است؛ مراقب باشید. شور انقلابی را اندکی نباید کاهش داد. انگیزه‌ی انقلابی باید روزبه‌روز در دلهای من و شما افزایش پیدا کند. این کوه‌های گوناگون مشکلاتی که بر سر راه مستضعفین عالم قرار دارد، جز با قدرت عزم و اراده‌ی پولادین مؤمن برداشته نخواهد شد. هدف فقط سر و سامان دادن به وضع کشور نیست. دنیای اسلام، بلکه جامعه‌ی بشریت نیازمند کمک به آنها از سوی اسلام و امت اسلامی است.
ارسال نظرات