خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت؛

30مدرسه خیرساز در آذربایجان شرقی افتتاح می شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقى در آیین کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در هشترود، گفت: از 100 مدرسه در حال ساخت خیرین مدرسه ساز استان 30 مدرسه در هفته دولت امسال افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مناف کسایی گفت: 700 مدرسه در استان نیز چشم انتظار خیرین برای ساخت، تجهیز و تعمیر هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون خیران بدون اینکه تمایلی برای معرفی و همچنین چشم داشتی داشته باشند، در مناطق دور و نزدیک استان اقدام به ساخت مدارس می کنند، بیان کرد: خیرین. با ساخت مدارس، ضمن ترویج علم و دانش کشور را در راه توسعه پایدار سوق می‌دهند.

کسایی بر مشارکت مومنین در امر مدرسه سازی تأکید و اظهار کرد: تلاش در امر مدرسه سازی موجب رشد و پیشرفت روز افزون جامعه می شود.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز گفت: متاسفانه اکثر مدارس روستایی در منطقه هشترود تخریبی می باشد و باید مسئولان امر به جهت احتمال خطر برای دانش آموزان در فکر برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم جهت تخریب و بازسازی مدارس روستایی در این منطقه باشند.

بهمن اقدمی گفت: از 134 مدرسه شهری و روستایی هشترود 50 مدرسه در حال تخریب و نیاز به بازسازی می باشند.

وی بیان کرد: همچنین توسط خیرین چهار مدرسه در روستاهای باباکندی، سعادتلو، داشبلاغ و خورجستان در حال ساخت می باشد که امسال تحویل داده خواهند شد و رایزنی برای ساخت و تعمیر مدارس روستاهای مغامیر، دوده و شهید رجایی هشترود توسط خیرین انجام شده است.

اقدمی ادامه داد: همه مدارس شهری و روستایی نیز به بخاری‌های استاندارد مجهز شده‌اند و بخاری‌های چکه‌ای از مدارس هشترود جمع‌آوری شده‌اند.

وی همچنین تاکید کرد: در پی آماده سازی مقدمات برپایی جشنواره خیرین مدرسه ساز در تهران هستیم که بتوانیم با جذب خیرین بیشتر در منطقه ، شاهد تحول در امر مدرسه سازی توسط خیرین باشیم.

مدرسه خیر ساز شش کلاسه هشترود در زمینی به مساحت 300 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان توسط خیر علی اصغریان دماوندی در طول یکسال ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها