همایش گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندی در بندرعباس برگزار شد

مراسم گرامیداشت قشر بسیج کارمندی با حضور مدیران کل ادارات استان هرمزگان در سالن جهاد کشاورزی بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار رضا ترابی  فرمانده  سپاه  امام  سجاد(ع) استان  هرمزگان  ضمن  گرامیداشت  یاد و خاطره  شهدا در  ابتدای  این  مراسم  گفت:اخلاص  ، پشتکار و مردمی  بودن  شهید رجایی باعث  ماندگاری  نام  و  راه   او در  تاریخ انقلاب  اسلامی ایران  شد.

 

وی اظهار داشت:  آن چه امروز شهید رجایی را به عنوان شخصیتی ماندگار و اسطوره در تاریخ ماندگار کرده است، شخصیت این شهید درمردم داری، اخلاص. منش و رفتارسیاسی است.

 

ترابی  با بیان اینکه شهید رجایی مصداق عملی خدمت خالصانه به مردم و همچنین یکی از استوانه های عدالت بود، گفت: این شهید باید به عنوان یکی از الگوهایی عملی مدیران امروز باشد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه مردم یاری و مردم داری شاخصه ی اصلی  کارمندان  بسیجی  است  گفت: توجه به این شاخص‌ها و حركت در این مسیر باید در میان مسئولان نیز ایجاد شود چرا كه در این صورت موفقیت‌هایی به دست خواهد آمد كه جامعه مسیر اخلاق و وفاق ملی را طی می‌كند.

 

وی با یادآوری اینكه انقلاب اسلامی به واسطه خون انسان‌هایی که از مال و فرزندان خود گذشتند، به پیروزی رسید، گفت: راه موفقیت جامعه در گرو تأسی به شهیدان است و اگر مسئولان با چنین نگاهی به فعالیت بپردازند، مسلماً هیچ راه دیگری را جز خدمتگذاری به مردم در پیش نخواهند گرفت.

 

جاسم جادری استاندارهرمزگان در بخش دیگر این مراسم عنوان کرد:اگر بسیج  نبود  قطعا جو معنوی در ادارات حاکم نمی شد  و آثار  و برکات بسیج  در  سراسر  سازمان های  کشور  ملموس است.

 

وی افزود: هرکس چفیه بر دوش  دارد خودش را  به آرمان های بسیج؛ امام و رهبری  مقید دانسته  و باید تلاش کند تا خدمتی بدون منت برای  مردم  و در  جهت رضایت خداوند متعال انجام دهد.

 

استاندارهرمزگان با بیان اینکه نگاه مسئولین به  جایگاهشان  نباید  فرصت طلبانه باشد اظهار داشت:تلاش  برای رفع  مشکلات ارباب  رجوع  بدون  در  نظر  گرفتن  ساعات اداری از نشانه ها و ملاک های یک کارمند بسیجی است.

 

در پایان این مراسم  مدیران  دستگاه های  اجرایی استان ؛ فرماندهان پایگاه های  بسیج ادارات ؛ نخبگان بسیجی  و خانواده های معظم  شهدای  شاخص بسیج کارمندی  توسط استاندر هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان  هرمزگان  تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار