با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) شد

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مربیان دانشگاه برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این مراسم با برشمردن نقش، اهمیت و جایگاه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) در عملکرد دوران خدمت پاسداران اظهار کرد: خدمت کردن در تمام ارکان سپاه اهمیت دارد ،اما ویژگی خدمت در دانشگاه امام حسین(ع) این است که در این دانشگاه دانشجویانی رشد و پرورش می یابند که تا سی سال خدمتی خود از محفوظات و آموخته های این دانشگاه بهره خواهند جست.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهار عامل استاد، محتوای آموزشی، مدیریت و محیط را از عوامل مهم و موثر در فرایند نظام آموزشی برشمرد و اظهار کرد: ، یکی از نقیصه های نظام آموزشی بشر ، تک بعدی بودن اساتید است ، اساتیدی که به علوم وحیانی اعتقادی ندارند و هر چیزی را که قابل لمس و تجربه باشد می پذیرند ؛ متاسفانه این قبیل اساتید در جامعه اسلامی ما نیز رشد یافته اند ، به همین دلیل تربیت نسلی انقلابی نیازمند برخورداری از اساتید انقلابی و ولایی است.

وی  افزود :  در نظام آموزشی ما نیز محتوا همان ترجمه علوم تجربه ای غرب است . اگر رویکرد انقلابی بر محتوا حاکم نباشد وعلوم محض را با نگاه الهی و درک عظمت پروردگار در آفرینش نبینیم ، این علوم نیز به کفریات و ضلالت منجر خواهد شد .

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رکن سوم امر آموزش را مدیریت عنوان کردو گفت: انقلابی ترین افراد مراکز آموزشی باید مدیران آن مراکز باشند .

وی چهارمین عامل رشد در امر تعلیم و تربیت را محیط عنوان و تصریح کرد: محیط باید گونه ای  باشد که متربی ناخوداگاه به سمت رشد و تعالی حرکت کند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین نصرت اله شمس الهی تقدیر و و حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده با عنوان یک چهره دانشگاهی و اهل تحقیق و پژوهش به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام)منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات