استاندار اردبیل:

طرح تحول نظام آموزش و پرورش در اردبیل تدوین می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده طرح تحول نظام آموزش و پرورش در اردبیل تدوین می‌شود و نیاز است مسئولان آموزش و پرورش اردبیل در این زمینه برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۸۸۶۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

        

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل  مجید خدابخش در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل در درمانگاه فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی برای تحول در آموزش و پرورش اجرای طرح تحول نظام آموزشی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح در استان اردبیل تدوین می‌شود تا به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود و باید مسئولان آموزشی استان اردبیل در این زمینه برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر طرح تحول نظام آموزش و پرورش همانند طرح وزارت بهداشت با برنامه‌ریزی منسجم انجام شود بی‌شک شاهد موفقیت‌های زیادی در عرصه آموزش و پرورش خواهیم بود تا شاهد برطرف شدن دغدغه‌های قشر فرهنگیان در استان باشیم.

استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و مهمترین اولویت ما خدمات‌رسانی در مناطق محروم و روستایی و ایجاد اشتغال است.

خدابخش اقدامات انجام شده در وزارت آموزش و پرورش برای برطرف‌کردن دغدغه فرهنگیان و پرداخت مطالباتشان را خوب ارزیابی کرده و افزود: انتظار می‌رود در چهار سال فعالیت دولت دوازدهم شاهد تحول عظیمی در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که آموزش و پرورش اردبیل امسال انجام داد میزبانی از مسابقات قرآنی و فرهنگی بود که این امر توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و جذب گردشگر به استان را در پی داشت.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید نظام مالیاتی در کشور اطلاح شود، اظهار کرد: اگر این امر با برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود می‌توانیم شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی کشور باشیم.

خدابخش از افزایش اعتبارات عمرانی در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: نیاز است اعتبارات آموزش و پرورش استان اردبیل دو برابر شود و در این زمینه باید مسئولان آموزش و پرورش اردبیل توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: تسنیم

 

 

ارسال نظرات