یک فعال بسیجی در گفتگو با «بسیج:»

برخی مسئولان دولتی نمی خواهد تولیدکننده ایرانی پیشرفتی کند

خالقی گفت: از سال 91 مشغول به تولید در حوزه عرقیات گیاهی هستم و بالغ بر 40 نفر از این تولیدی کوچک نام می خورند اما هیچگاه دولت من باب کمک برای ارائه تسهیلات وام دخالت نمی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

مهرناز خالقی فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولیدکننده برتر در استان مازنداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره توقعات یک تولیدکننده ایرانی از مسئولان اظهار داشت: از دولت گله دارم چراکه باوجود تاکیدات رهبری و نیاز کشور به امثال ما تولیدکننده ها، اما بازهم بی توجه در دستور کار قرار گرفته و هیچگاه حمایتی از تولیدکننده صورت نگرفته است.

شایان به ذکر است که از وظایف اصلی دولت ارائه دادن تسهیلات مناسب به تولید کنندگان است تا برای کالاهای استراتژیک و تامین نیاز مردم مشکلات خود را حل کنند. این کارشناس اقتصادی در این باره افزود: انتظار می رود تا برای تولیدکنندگان، تسهیلاتی در نظر گرفته می شد اما آن ها با دست خالی همچنان در این جنگ اقتصادی مشغول به تولید اند با وجود آنکه آنان باید چندین کار را بر دوش بکشند. دولت به هیچ وجه اجازه پیشرفت به تولیدکننده نمی دهد چراکه برخی ها موقعیتشان به خطر می افتد.

خالقی عنوان کرد: از سال 91 مشغول به تولید در حوزه عرقیات گیاهی هستم و بالغ بر 40 نفر از این تولیدی کوچک نان می خورند اما هیچگاه دولت من باب کمک برای ارائه تسهیلات وام دخالت نکرد.

ارسال نظرات