خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

مشکلات فرهنگی جامعه نتیجه دوری از دستورات الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در گردهمایی مصون سازی فرهنگی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مورد اهمیت سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: مشکلات فرهنگی جامعه در نتیجه عمل نکردن به دستورات الهی و دوری از معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۹۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه دشمنان اسلام و استکبار جهانی با هجمه و شبیخون فرهنگی به دنبال تغییر باور ها، ارزش ها، اعتقادات و در نهایت تغییر سبک زندگی اصیل ایرانی و اسلامی هستند عمل به فرامین دین مبین اسلام، آیات و روایات و سیره اهل بیت(ع) را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

وی با اشاره به ثواب کسب روزی حلال و اثر وضعی لقمه حرام و شبهه دار گفت: لقمه حرام و حتی شبهه دار بر عقاید، رفتار و اخلاق و اعمال عبادی انسان تاثیر زیادی دارد و حتی ذزیه و نسل انسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر لقمه و غذای حرام را یکی از موثرترین عواملی دانست که مانع قبولی عبادات و استجابت دعا می‌شود و ایمان را سست کرده و مانع  رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی می شود.

وی با بیان اینکه عبادت 10 قسم دارد و نه قسم آن کسب روزی حلال است تاکید کرد: دین مبین اسلام نوع اداره زندگی انسان را مشخص و نسبت به آسیب ها و اثرات مخرب درآمد های نامشروع و لقمه های حرام گوشزد کرده است.

حجت الاسلام برزگر برنامه اسلام را رساندن انسان به کمال وسعادت دانست و تاکید کرد: انسان در کنار زندگی و انجام امورات روزمره باید خداوند را بندگی و عبادت کند و لازمه عبادت اطاعت خداوند متعال است و اطاعت جزء با ترک معصیت و انجام واجبات و مستحبات و نهی از منکرات اتفاق نمی افتند.

همایش مصون سازی فرهنگی به همت فرهنگي و تبليغات سپاه عجب شیر با موضوع گردهمایی تبیینی ترویجی سبک زندگی اسلامی و مصون سازی رهنگی در نماز خانه سپاه عجب شیر و با حضور كاركنان رسمي و وظیفه اين ناحيه برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها