خبرهای داغ:

همایش شهدای کارمند آذربایجان غربی برگزار شد

کد خبر: ۸۹۰۹۱۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی روز یکشنبه در همایش نکوداشت شهدای دولت، شهدای شاخص بسیج کارمندان استان و یادواره شهید جهادگر علی فارسی و قربانعلی کوچری افزود: روحیه ایثار و شهادت در جامعه اسلامی نهادینه شده و همواره جوانان ایران اسلامی ادامه دهنده این راه هستند.
وی اضافه کرد: شهدا علاوه بر انگیزه دفاع و تامین امنیت دارای روحیه خدمتگزاری والایی نیز بودند و خاطره شهیدان سبزی و کشتگر هرگز از خاطر جهادگران زدوده نمی شود.
وی اظهار کرد: شهدا حقیقت آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با عمق وجود و باطن خود درک و برای صیانت از این ارزشها مجاهدت کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این همایش بیان کرد: این سازمان با تقدیم 72 شهید جهادگر در دوران دفاع مقدس، افتخار دارا بودن 23 درصد از مجموع شهدای کارمند استان را دارد.
اسمعیل کریم زاده اضافه کرد: امروز امنیت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون شهیدان دوران دفاع مقدس و در این راستا تاسی از راه و سیره شهدا تضمین کننده تعالی و پیشرفت جامعه است .

این همایش به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدای اذربایجان غربی به مدت یک روز برگزار شد و در طی آن از خانواده های شهدای کارمند استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار