کارشناس مسائل اجتماعی مطرح کرد:

دولتمردان طرح «میز خدمت» را در مناطق محروم احیا کنند

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: اینکه مسئولان می بایست طرح«میز خدمت» را در یک منطقه محروم اجرا کنند در اصل به معنی خوش خدمتی، توجه و ارائه خدمات عمرانی اقتصادی به مناطق و روستاهای محروم است.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۵۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، بختیار محمدی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: طرح های بسیاری از سازمان ها، نهاد ها و ارگان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور از جمله در مساجد مناطق محروم با عنوان «میز خدمت مدیران» اجرا می شود که خدمات مشاوره‌ای مدیران، کارشناسان به عنوان کارهای مستمر به طور جدی در حال پیگیری است و نتیجه موثری در امر آموزشی، علمی، دینی، اجتماعی و فرهنگی داشته است.

وی ادامه داد: مسئولان و دولتمردان می توانند به یُمن هفته دولت و در راستای خدمات رسانی بیش از پیش به قشر مستضعف و محروم با الگو گیری از این طرح معنوی و فرهنگی گره از کار اقتصادی و عمرانی و همینطور اجتماعی مردم در مناطق محرم باز کنند.

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: اینکه مسئولان می بایست طرح«میز خدمت مدیران» را در یک منطقه محروم اجرا کنند در اصل به معنی خوش خدمتی، توجه و ارائه خدمات عمرانی اقتصادی به مناطق و روستاهای محروم است که اینگونه عنوان می شود.

محمدی افزود: فعالیت در حوزه عمرانی و اقتصادی، نهادینه‌سازی فرهنگ‌ اسلامی و ترویج الگوی سازمانی مبتنی بر ارزش‌های انقلابی، کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی و اجتماعی لازم است برای مردمان روستاهای محروم مورد توجه قرار گیرد.

این کارشناس مسائل اجتماعی اضافه کرد: از میان برداشتن بروکراسی اداری، توجه به نیاز های مردمی، خدمت‌رسانی برتر به‌منظور افزایش رضایتمندی مردم، اشاعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی و تکریم شایسته ارباب رجوع، داشتن وجدان کاری و انضباط اداری، ساده زیستی، حفظ بیت‌المال، پیش‌گیری از تخلفات اداری و همچنین افزایش روحیه ابتکار و خلاقیت به‌منظور پویایی نظام اداری از جمله اعمالی است که دولتمردان می بایست آن را در هفته دولت و پس از آن سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولتمردان هم اکنون شناخت خوبی از کمبود ها و داشته ها و نداشته های مردمی دارند و از این رو خدمات مناسبی در حوزه گازرسانی، برق رسانی، راه، اینترنت پرسرعت و ... ارائه کرده است؛ اما در این اوضاع نابسامان اقتصادی و بیکاری و همچنین مهاجرت در مناطق محروم می طلبد این تلاش دولتمردان با احقاق حقوق شهروندی و توجه به الزامات سیاست های اقتصاد مقاومتی بیش از پیش عملیاتی شود.

منبع: کوثرخبر

ارسال نظرات