تولیدکننده برتر بسیجی سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با«بسیج»:

دولت به وارد کننده وام می دهد تا اجناس بی کیفیت چینی وارد کشور کند

پارسا گفت: من به عنوان یک تولیدکننده با وجود رزومه قابل قبول در بخش تولیدی 2 سال هست اقدام کرده ام ولی هیچ توجهی نشد. وام هایی که مشخص شد، بدنساز ها و سوپرمارکت دارها و... توانستند از آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۵۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰

احسان پارسا تولیدکننده برتر سال 95 در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره وضعیت وخیم بازار ایران در حوزه تولید اظهار داشت: فروش کم، عدم حمایت دولت، عدم ارائه تسهیلات و پاره ای از مشکلات دیگر باعث شده است تا تولیدکننده نتواند چک های خود را در بازار به وصول کردن برساند. حتی در وام هایی که بسیج سازندگی نیز برای تولیدکنندگان ارائه کرد، به دلیل شرایط وخیم تولید و تجارت، بعضی از همکاران نتوانستند آنها را پرداخت کرده  و مجبور به فروش طلا و فرش زیرپایشان شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت بر ساختار تولیدی کشور لطمه می زند افزود: دولت در ارتباط با ارائه تسهیلات وارد عمل شد و یک بانک را به عنوان بانکی که ارائه تسهیلات می کند معرفی کرد. متاسفانه کسانی که پارتی داشتند توانستند وام بگیرند آن هم با سود 4 درصد. اما من به عنوان یک تولیدکننده با وجود رزومه قابل قبول در بخش تولیدی 2 سال هست که اقدام کرده ام ولی هیچ توجهی به درخواست من نشده است. وام هایی که مشخص شد، بدنساز ها و سوپرمارکت دار ها و... توانستند از آن وام بهره مند شوند الا تولیدکننده!

پارسا در خصوص بیانات رهبری در ارتباط با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گفت: تمام رهنمودها و سیاست های متفکرانه رهبر معظم انقلاب در جهت رشد و تعالی اقتصاد کشور است اما هیچگاه دولت برای اجرایی کردن ایردات ایشان قدم از قدم برنداشته و بیشتر توجه دولت به واردات است. عدم توجه به تولیدکننده ایرانی باعث ازدیاد واردات شده و همین موجب می شود تا دولت برای وارد کننده وام در نظر بگیرد تا اجناس چینی و بی کیفیت را وارد کشور کنند.

ارسال نظرات