خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در شرکت داروسازی دانا؛

باید در تولید دارو به خودکفایی برسیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت داروسازی دانا، با بیان اینکه دارو ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد، گفت: بر همین اساس و اهمیت بالایی که دارد باید در امر تولید دارو به خودکفایی در داخل کشور برسیم.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۰۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در ادامه بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی نیز ضمن تبریک روز داروساز و هفته دولت، صنعت داروسازی را از صنایع استراتژیک و مهم کشور دانست.

 محمد جواد عقلمندی اظهار داشت: وجود مدیریت جهادی و تفکر انقلابی و بسیجی در مدیران و کارکنان ایرن شرکت موجب تعالی روز افزون آن گردیده است.

وی حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این بازدید را موجب برکت و توجه دادن مدیران اجرایی استان به امر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال دانست.

دکتر خارزی؛ مدیر عامل شرکت داروسازی دانا نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و طرح های توسعه و در دست اقدام ارائه کرد.

 همزمان با روز داروسازی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز همراه با مسئول بسیج کارگری استان از شرکت داروسازی دانا بازدید کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها