فرمانده سپاه ناحیه نیر:

کمک 150 میلیون تومانی مردم شهرستان نیر به مدافعان حرم / اهدای 50 راس گوسفند توسط عشایر غیور منطقه

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: تاکنون در شهرستان نیر 150 میلیون تومان کمک نقدی برای جبهه مقاومت و مدافعان حرم جمع‌آوری شده و کمک نقدی هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۵۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: مدافعان حرم از ماهیت اسلام و مذهب شیعه در عراق و سوریه دفاع می کنند و گروه تکفیری داعش نیز با حمایت های کشورهای مختلف حامی تکفیری ها از جمله عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی به دنبال صدمه زدن به آرمان های اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر اظهار کرد: ظرفیت حمایت از مدافعان حرم در بین مردم ایران وجود دارد و هدایت و متمرکز کردن این حمایت ها موجب سرعت دهی و انسجام اهداف جمهوی اسلامی در دفاع از حرمین شریفین می شود.

وی افزود: عشایر غیور شهرستان نیر 50 راس از دام‌های خود را برای حمایت از سربازان مدافع حرم اعطا کردند.

سرهنگ دهقانی گفت: عشایر شهرستان نیر اعلام کرده‌اند که هنوز کمک‌های آنها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون در شهرستان نیر  150 میلیون تومان کمک نقدی برای جبهه مقاومت و مدافعان حرم جمع‌آوری شده و کمک نقدی هنوز هم ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: شهرستان نیر از لحاظ کمک به جبهه مقاومت و مدافعان حرم در استان نسبت به جمعیت رتبه برتر را داراست.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی حاصل شده است، گفت: تمامی مردم و مسئولان باید با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

وی به اهمیت حمایت از مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر برای کمک به مدافعان حرم مبلغی از حقوق ماهیانه خود را تخصیص دادند.

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات