۴ پروژه برق رسانی در شهرستان دیواندره افتتاح شد

فرماندار شهرستان دیواندره از افتتاح چهار پروژه برق رسانی با اعتبار ۸ میلیاردو ۹۳۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جعفر توان ضمن تبریک هفته دولت گفت: از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در این هفته احداث فاز دوم شبکه روشنایی معابر بلوار ساحلی با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: تبدیل شبکه هاب هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهرک‌های بهداشت، خلیفه آباد و خیابان شهید رجایی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است که برای اجرای آن ۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی احداث ۹ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه شهری و روستایی با اعتبار ۳ میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال از دیگر پروژه‌های این هفته ذکر کرد و اظهارداشت: برق رسانی به شهرک‌های جدید اصناف و کارکنان دولت با اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون ریال شده است.

فرماندار شهرستان دیواندره بیان کرد: درمجموع برای اجرای پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال در این شهرستان ۸ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به افتتاح سایر پروژه‌های شهرستان دیواندره، عنوان کرد: در سایر بخش‌های خدماتی، عمرانی و تولیدی پروژه‌ها و طرح‌های دیگری در طول ایام هفته دولت در شهرستان دیواندره مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات