شهید گمنام دفاع مقدس در رضوانشهر تشییع و تدفین می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس صبح سه‌شنبه در شهر رضوانشهر تشییع و سپس در پدافند هوایی شهید عیسی پور تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۱۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سیداکبرقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به تشییع و تدفین یک شهید گمنام در این شهر اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس  روز سه‌شنبه هفتم شهریور 1396  ساعت 9 صبح تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: وداع با شهید گمنام در تاریخ ششم شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) شهرک چوکا برگزار شد.

قاسمی افزود: تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه 7 شهریور از سپاه ناحیه رضوانشهر به سمت چهارراه و بعد در پدافند هوایی شهید عیسی پور تدفین  شد.

وی سن شهید گمنام دفاع مقدس را 20 سال عنوان کرد و افزود: این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سال 67 در محل زبیدان به شهادت رسیده است.

قاسمی بابیان اینکه  شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلا هستند افزود: شهادت درراه خداوند چیزی نیست که بتوان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های مادی ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز اسلام عزت دارد به خاطر ثمره خون پاک شهیدان است تصریح کرد: اگر این حقیقت به‌وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسئولیت دارند زنده بماند و حفظ شود همیشه تاریخ آینده ما از این ایثار بزرگی که آنان کردن بهره خواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر بابیان اینکه تاریخ بشریت از خون به‌ناحق ریخته حضرت ابی‌عبدالله الحسین علیه الصلات والسلام بهره می‌برند افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند یاد شهیدان را باید گرامی بداریم وزنده نگه‌دارید وظیفه همه ماست از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز نباید غفلت کنیم.

ارسال نظرات