رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان:

داشتن کارت یکی از ملزومات فعالیت در واحد نانوایی است

کل کارگران شاغل در زنجان کارت مهارت نانوایی را دارند، چرا که داشتن کارت یکی از ملزومات فعالیت در واحد نانوایی است.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۰۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،رئیس اتحادیه نانوایان با اشاره به فعالیت 3 هزار کارگر در نانوایی‌های زنجان گفت: تقریبا همه این کارگران با حضور در دوره آموزشی کارت مهارت دریافت ‌کرده‌اند.

کمال الماسی افزود: یکی از موضوعاتی که در پخت نان با کیفیت موثر است، داشتن مهارت است.وی با اشاره به اینکه به منظور حصول مهارت لازم در نانوایان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای دوره‌های آموزشی برای کارگران نانوایی برگزار می‌شود،

وی در ادامه اظهار داشت: با برگزاری این دوره‌ها، کارگران نانوایی در طول دوره‌های آموزشی با اصول و مهارت نانوایی آشنا و آموزش‌های لازم را در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی واحد صنفی خود فرا می‌گیرند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان با اشاره به اینکه در آخرین دوره آموزشی برگزار شده در زنجان 80 نفر از کارگران نانوایی حضور داشتند، تصریح کرد: این دوره به مدت یک ماه برگزار شده و پس از اخذ مهارت لازم با برگزاری آزمون حرفه‌ای مربوطه گواهی به شرکت کنندگان اعطا شد.

وی با اشاره به اینکه کل کارگران شاغل در زنجان کارت مهارت نانوایی را دارند، چرا که داشتن کارت یکی از ملزومات فعالیت در واحد نانوایی است، گفت: تقریبا در زنجان 3 هزار کارگر نانوایی کارت مهارت دریافت کرده‌اند.

الماسی با اشاره به اینکه بازرسی‌های دوره‌ای برای بررسی کیفت نان تولیدی در واحدهای نانوایی انجام می‌شود، تصریح کرد: از همین رو با واحدهایی که در این زمینه تخلف داشته و یا از کارگران بدون کارت مهارت استفاده کنند، برخورد می‌شود.6

ارسال نظرات