خبرهای داغ:

کاروان راهیان نور کلیبربه مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام شدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در حاشیه بدرقه این کاروان 100نفره گفت: نباید بگذاریم دنیا پرستی، شهوت و مادیات غبار فراموشی روی خاطرات شهدا بنشانند چراکه برخی از شیطان صفتان می خواهند ما شهدا را فراموش کنیم تا آنها به مقاصد پلید خود برسند.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام شکوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: راهیان نور یعنی تجدید پیمان و عهد با امام زمان(عج) و رهبر فرزانه انقلاب و دنباله رو شهدا بودن و این سفرهای معنوی انتقال فرهنگ دفاع و مقاومت و شهادت را برای نسل جدید انقلاب را میسر می سازد و موجب زنده ماندن یاد شهدا و فراموش نشدن ایثار رزمندگان در دفاع مقدس می شود.

وی ادامه داد: اگر نیروهای انقلاب دچار غفلت شوند و راه های نفوذ دشمن را نشاسند، آن ها نفوذ کرده و طلبکار هم خواهند شد و راهیان نور فرصتی مغتنم برای بستن راه های نفوذ است چراکه جوان امروز با دیدن مناطق عملیاتی و مطالعه تاریخ دفاع مقدس حقیقت دفاع را درک می کند و مقاومت را تنها راه مقابله با دشمنان می داند.

حجت الاسلام شکوریان اظهارداشت: آشنایی با شیوه و مرام زندگی شهدا، تبعیت از ولایت فقیه، قدر امنیت و آسایش فعلی را دانستن از اهداف راهیان نور است و اینکه ما باید بدانیم فردای روز قیامت پاسخگوی چه کسانی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم زنده نگهداشتن خون شهدا و یاد شهدا در حقیقت زنده نگهداشتن خون امام حسین(ع) است چراکه شهدا با خون خود عاشورا را زنده نگه داشته اند و وارث آن هستند و تاریخ بشریت از خون امام حسین(ع) هنوز هم بهره می برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها