در چهارمین روز از هفته دولت اتفاق افتاد/

بهره‌برداری از 10 طرح اقتصادی و پروژه عمرانی در بخش ویلکیج شهرستان نمین

در چهارمین روز از هفته دولت 10 طرح عمرانی و پروژه اقتصادی با 43 میلیارد ریال هزینه در بخش ویلکیج شهرستان نمین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۹۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، احداث خیابان 25 متری سبلان و پارک شهدا در شهر آبی بیگلو،سالن سرپوشیده ورزشی روستای مرنی، احداث یک باب مدرسه خیر ساز و پروژه‌های مخابراتی و برق‌رسانی، از جمله پروژه‌های افتتاح شده در بخش ویلکیج بود.  فرماندار شهرستان نمین در آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها با بیان این‌که در 4 سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد ریال در بخش ویلکیج هزینه شده است، اظهار کرد:60 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی شهری، 20 میلیارد ریال برای آب شرب و10 میلیارد ریال برای عمران روستایی این بخش هزینه شده است. 

 

عبدالعلی پور  با اشاره به اینکه تا کنون 50 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده  به حساب دهیاری‌های بخش ویلکیج واریز شده است افزود: 13 میلیارد ریال نیز برای نگهداری، ترمیم و بهسازی جاده‌های بخش ویلکیج در سال‌جاری اختصاص داده شده است. 

 

وی با بیان اینکه تاکنون 100 میلیارد ریال پروژه در این بخش به بهره برداری رسیده است ادامه داد:برای بهداشت و گازرسانی ویلکیج نیز بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است. 

 

فرماندار نمین گفت: تحویل ماشین‌آلات به دهیاری‌ها با 5 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه، بررسی مجدد احداث سد حور و اختصاص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر برای آب شرب این بخش از جمله برنامه‌ها و اقدامات دولت بوده است.

منبع:شکوه فرهنگ نمین

 

ارسال نظرات