رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک:

جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران آذرماه در سیریک برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت: دومین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران با حضور شش استان در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه امسال به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۱۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک اظهارداشت: دومین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران به میزبانی شهرستان سیریک که شامل استانهای فارس، سیستان و بلوجستان، کرمان، بوشهر و خوزستان است که در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اولین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران در سیریک برگزار شد افزود: با توجه به اینکه سال گذشته اولین بار بود که جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران در سیریک برگزار می شد که با استقبال خوب مسئولان کشوری و مردم محلی روبرو شد، همین هم باعث شد که دومین جشنواره هم در سیریک برگزار کنیم.

مسئول هماهنگی و پیگیری جشنواره نیز با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران ارسال شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره نیاز بیشتری به حمایت مسئولان است گفت: جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران با آثار و داستانها در زمینه معرفی سنت ها و آداب و رسوم فرهنگی مردم سیریک نقش بسزایی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در بحث داوری این جشنواره از داوران برجسته با حضور ابوتراب خسروی که از داوران برجسته کشور هستند استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات