فرماندار خلخال در جمع مسئولین ادارات عنوان کرد؛

جاده سلامت ازناو تا منطقه کمرخونی خلخال در فاز سوم گردشگری ازناواجرا می شود

فرماندار خلخال در جمع مسئولین ادارات خلخال گفت:جاده سلامت ازناو تا منطقه کمرخونی خلخال در فاز سوم گردشگری ازناو اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۲۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فریدون بابایی فرماندار خلخال  که  به مناسبت هفته دولت به اتفاق مدیران شهرستان خلخال از مجتمع گردشگری ازناو بازدیدکرد در جمع مدیران شهرستان خلخال گفت: در فاز سوم پروژه گردشگری ازناو بعداز آبشار مصنوعی ، جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

بابایی گفت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال و پیگیری های انجام شده کار آبشار به پایان رسیده و تا پایان شهریور ماه اولین آبشار مصنوعی استان اردبیل در شهرستان خلخال با ارتفاع بیش از یک صدمتر آغاز به کار خواهد کرد.

فرماندار خلخال در بازدید از مجتمع باغ شهر قصر چوبی ازناو خلخال نیز گفت:  مذاکره بابیش از ده سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد امکانات د رمجتمع گردشگری ازناو انجام شده و در آینده ای نزدیک با آماده شدن زیرساخت ها ، بحث تلکابین ، زیپ لاین و پل معلق نیز مطرح است.

وی وجود سرچشمه ازناو را مایه خیر و برکت در شهرستان عنوان وگفت: دبی بیش از 400 لیتر آب در ثانیه علاوه بر مصرف آب کشاروزی منطقه خوجین و باغات خلخال یک ظرفیت برای ایجاد اشتغال در شهرستان خلخال است.

فرماندار خلخال گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی با جان و دل حمایت می کنیم و در بحث اردوگاه دانش آموزی ملی امام خمینی (ره) وسایر سرمایه گذاری ها زیرساخت گاز ، آب و برف نیز فراهم شده و باحمایت قاطع و سرمایه گذاری از سوی وزارت آموزش و پرورش از محل منابع داخلی این وزارت  تا سال آینده استقرار اردوگاه را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای تامین شهرستان از زحمات بنیاد مسکن استان  و شهرستان  و بخشداری مرکزی  در تسریع در فاز اول ودوم مجتمع گردشگری ازناو شهرستان خلخال تقدیر کرد.

 

 

 

منبع:ازناو

 

ارسال نظرات