خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهیدان رجایی و باهنر، سربازان واقعی ولایت بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه با اشاره به روحیه تلاش و مجاهدت و ولایت مداری شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را سربازان واقعی ولایت و حکومت اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با گرامی داشتن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، آن ها را الگوی عملی آحاد جامعه علی الخصوص دولتمردان معرفی کرد و گفت: حکومت اسلامی باید با عدالت محوری و حرکت در مسیر آرمان های شهدا، زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم سازند.

   وی سعادت انسان ها و تکامل بشریت، و دستیابی به حکومت اسلامی عدالت محور را از اهداف اصلی پیامبر(ص) و اسلام دانست و گفت: شهادت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) بر پایه آزادی از قید و بند طاغوتیان بود.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه برقراری امنیت، رفاه و آرامش عمومی، برقراری عدالت اجتماعی و تامین آموزش همگانی از مهم ترین وظایف دولت است، بیان کرد: دولت باید در جهت تامین رفاه و اقتصاد عمومی مردم بکوشد.

   وی برخی از شاخصه های برجسته دولت اسلام محور را از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب برشمرد و افزود: نباید بگذاریم راه و هدف شهیدان گم شود چرا که آن ها تربیت یافتگان واقعی مکتب امامت و ولایت بوده و بهترین معلمان و مربیان جامعه هستند.

   آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها