خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد؛

توسعه فرهنگی و اجتماعی مناطق کم‌برخوردار، جهت‌گیری اصلی شهرداری در حوزه عمران

سرپرست شهرداری تبریز اظهار داشت: توجه به محلات و مناطق کم‌برخوردار، جهت‌گیری اصلی شهرداری در حوزه عمران بوده و شرایط مناسبی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی این محلات فراهم آورده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۸۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی، در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۱ با بیان این مطلب اظهار داشت: بخش مهمی از اقدامات عمرانی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، صرف تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در مناطق ۱، ۱۰ و ۴ شده است؛ این اقدامات، با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان همراه بوده و تاثیر عملی در فضای فرهنگی محلات داشته است.

اسحقی خاطرنشان کرد: سرعت و دقت، دو مزیت مهم شهرداری تبریز در حوزه عمران است که در سه پروژه ساختمان اداری و خدماتی شهرداری منطقه ۱، مجتمع خدماتی، رفاهی و ورزشی شهدای ارم و سالن چندمنظوره گلکار باید اعمال شود.

سرپرست شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به بافت قدیمی ساختمان فعلی شهرداری منطقه ۱ و ظرفیت محدود آن، احداث مرکز جدید برای تقویت زیرساخت‌های اداری و خدماتی این منطقه ضروری به نظر می‌رسید؛ پروژه ساختمان اداری و خدماتی به همین منظور، در یکی از نقاط قابل‌دسترس این منطقه، پیش‌بینی شده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به مکان‌یابی‌های صورت‌گرفته، پروژه، در ارتقای زیبایی این بخش از شهر تاثیرگذار بوده و بعلاوه، پیامد ترافیکی نیز نخواهد داشت.

اسحقی ادامه داد: مرکز همایش ولیعصر(عج) از قست‌های مهم این پروژه‌ است که نیاز فرهنگی منطقه را رفع خواهد کرد؛ همچنین واحدهایی نیز برای تجمیع برخی مجموعه‌ها و سازمان‌های مرتبط در نظر گرفته شده که حامل تاثیرات مثبت ترافیکی و اداری خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تغییرات مدیریتی یک موضوع عادی است، گفت: با خواست شورا، تا انتخاب شهردار، در این مسئولیت حضور یافته‌ایم تا چرخه فعالیت‌های شبانه‌روزی شهرداری، دچار وقفه نشود.

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: شهرداری تنها مجموعه‌ای است که خدمات گسترده، شبانه‌روزی و بی‌وقفه آن، تحت هیچ‌ شرایطی متوقف نمی‌شود؛ پشت هر مدیریت اجرایی، شاهد تلاش بی‌وقفه همکاران‌مان در بخش‌ها و رده‌های مختلف سازمانی هستیم و هیچ‌ کدام‌مان حق برتری‌جویی نسبت به سایر عوامل نداریم.

اسحقی با اشاره به این‌که فرصت مهم «تبریز ۲۰۱۸» تاثیر مستقیم با اقتصاد و شخصیت شهر دارد و قطعاً تا دهه‌های متمادی، نصیب کشورمان نخواهد شد، افزود: ارزش و اعتبار این عنوان بین‌المللی، را باید مورد توجه قرار داده و در کنار تک‌تک شهروندان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی، اهداف گردشگری شهر را پیگیری کنیم.

 با حضور سرپرست شهرداری تبریز و جمعی از شهروندان، ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 1 تبریز و پل عابرپیاده گلکار، به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی ساختمان اداری و خدماتی شهرداری منطقه 1، مجتمعخدماتی، رفاهی و ورزشی شهدای ارم و سالن چندمنظوره گلکار آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها