امام جمعه لردگان:

شهید حججی جغرافیای منا و تاریخ معنوی کربلا را توسعه داد

حجت الاسلام سیدمهدی تاج زاد گفت: شهید حججی با شهادتش تقرب الی الله را نه برای خود بلکه برای ملت اسلامی به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۹۱۱۸۹۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماز باشکوه و وحدت‌بخش عید قربان و بندگی امروز با حضور گسترده مردم ولایی لردگان به امامت حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه جدید لردگان اقامه شد.

  حجت‌الاسلام سید مهدی تاج زاد در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این عید به تمام مسلمانان جهان به ویژه به حجاج ایرانی اظهار داشت: عید قربان یادآور اخلاص، بندگی و تسلیم در برابر امر پروردگار و خداوند متعال است.

وی با تأکید بر انجام کارهای خیر، به جا آوردن صله رحم و دست‌گیری از نیازمندان افزود: عید قربان یک عید و درس توحیدی است و یکی از اعیاد مهم‌ مسلمین است.

امام جمعه لردگان با اشاره به شهادت سید محسن حججی عنوان کرد: شهید حججی در تعبیر مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد.

وی افزود: شهید حججی با شهادتش تقرب الی الله را نه برای خود بلکه برای ملت اسلامی به ارمغان آورد.

تاج زاد بیان داشت: شهید حججی، جغرافیای منا و تاریخ معنوی کربلا را توسعه داد و در مرز سوریه و عراق چادرهای منا را به پا ساخت و پرچم کربلا را به اهتزاز در آورد و در قربانگاه کربلا چه آسوده و زیبا جان داد و زشتی و پلیدی شمر، خولی و ثمن ها را به خوبی به تصویر کشید و نشان داد که آمریکا و اسرائیل و غرب چه جنایاتی که نمی کنند؛ روحش شاد و یادش گرامی باد.

خطیب نماز عید قربان در لردگان، پیرامون اهمیت نماز جمعه نیز گفت: نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است که هم از مظهر سیاست، اسلامی است و هم معبد دینی است و در جهت تقویت این جایگاه توجه بیشتری باید باشید.

وی افزود: ما امروز به وحدت و یکدلی تحت لوای نائب امام زمان و ولی فقیه، مقام معظم رهبری داریم و راه ما روشن و واضح است و آن راهی است که رهبر عزیزمان برای ما ترسیم می کند. حرف رهبری حرف اهلبیت (علیهم السلام) است. امرش، امر امام زمان (عج) است و مکتب ما بر اساس توحید است.

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد در پایان از زحمات حضرت حجت الاسلام انصاری که در طول 18 سال متصدی مسئولیت امام جمعه لردگان بود و با زحماتی که در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به خصوص ساخت مصلی شهر لردگان انجام داد تقدیر و تشکر کرد و از مردم شهرستان لردگان خواست تا با وحدتی بیشتر و حضور بیشتر در مراسمات مذهبی و نماز جمعه حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات