رئیس سازمان صنعت استان لرستان:

فرایند سرمایه‌گذاری موجب رونق تولید و کسب کار می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت : فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند تا مردم بتوانند تولید ثروت کنند چرا این که مسئله نیز سبب تولید رونق و کسب کار در کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۱۶۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان محمد‌رضا صفی‌خانی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج انصاف و بازاریان که در سالن آمفی تا ئترشهید آوینی برگزارشد اظهار داشت: غدیر با گوشت و خون شیعیان آمیخته است و ولایت حضرت علی (ع) و مظلومیت ایشان در غدیر و بعد از غدیر قابل رویت است.

وی حضرت على(ع) را مظهر عدالت و سمبل تمام فضایل انسانى دانست و افزود: تاریخ درباره بسیارى از حوادث مقطع زمانى بین غدیر و وفات پیامبراکرم ( ص) ساکت مانده است اما کالبد شکافى 2 پدیده مهم آن عصر ما را به شدت اهتمام پیامبر اکرم (ص ) بر گزینش جانشین و گستره تلاش‌هاى مخالفان آن حضرت آشنا مى‌سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بعد از 1400 حکومت دینی و اسلامی را که ولایت را در حاکمیت تجلی می‌دهد نظام مقدس اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید به اصول ولایت فقیه توجه ویژه داشته باشیم بیان کرد: در جامعه اسلامی تبعیت از ولایت فقیه وظیفه و حقی متقابل است.

صفی‌خانی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان تکلیف از طرف مقام معظم رهبری مطرح شده است و یکی از مفاهیم اقتصاد مقاومتی این است که تکالیفی که به عهده دولت‌ها بوده است و در طول مدت نتواسته انجام بدهند، انجام دهد از این رو دولت نسبت جامعه و جامعه نسبت به دولت وظایفی دارند که هر دوطرف باید آن را ادا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در تسهیل فضای کسب و کار و بهبود این وضعیت نتوانستیم جایگاه مناسبی را در شاخص های بین‌الملی داشته باشیم از این‌رو حاکمیت و دولت‌ها باید فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل کنند تا مردم بتوانند تولید ثروت کنند چرا این که مسئله نیز سبب تولید رونق و کسب کار در کشور می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که مسئولان باید به آن توجه کنند اقتصاد مقاومتی است که تمام ارکان نظام نسبت آن اجماع دارند.

صفی‌خانی افزود: اقتصاد اقتصادی در حوزه‌های که می‌توانند تحقق داشته باشد کسب کار خورد است که یکی از شاخص‌های اقتصاد دنیاست چرا که کسب کار خرد می‌تواند تحول ایجاد کند و در اقتصاد یک کشور و ایجاد انگیزه برای رونق اقتصادی موثر باشد.

انتهای پیام/z
ارسال نظرات