عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

آب مهم ترین چالش وزارت نیرو است

مرادی با اشاره به مهم ترین چالش ها و معضلات وزارت نیرو که وزیر دولت دوازدهم با آن مواجه است، گفت: مهم ترین چالش وزارت نیرو در حوزه آب است.
کد خبر: ۸۹۱۲۲۵۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴

احمد مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مهم ترین چالش ها و معضلات وزارت نیرو که وزیر دولت دوازدهم با آن مواجه است، گفت: مهم ترین چالش وزارت نیرو در حوزه آب است.

وی با بیان این مطلب که وزارت نیرو با چالش کم آبی مواجه است؛ تصریح کرد:  امروز کشور به طور کاملا جدی با معضل کم آبی مواجه است که این رویه ما را با بحران مواجه خواهد کرد بر همین اساس رییس جمهور باید رییسی را انتخاب کند که برای رفع خشکسالی و بحران جدی کم آبی نگاه و برنامه ی  جدی داشته باشد.

 آب مهم ترین چالش وزارت نیرو است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که وزارت نیرو قابلیت و ظرفیت لازم برای مقابله با بحران کم آبی دارد؛ عنوان کرد: باید وزیر پیشنهادی  با کار منطقی و کارشناسانه بتواند با استفاده از ظرفیت وزارت نیرو مشکلات و تنگناهای کم آبی را که مردم ایران به جدی با آن دست و پنجه نرم کی کنند را حل کند.گفتنی است رفع معضل کم آبی از جمله وظایف وزارت نیرو است که در برنامه ششم توسعه بر روی آن تأکید شده است.

ارسال نظرات