درخواست جمعی از اهالی و كسبه از شورای شهر گیوی؛

شورای شهر نسبت به بی انضباطی‌های اداری و مالی در شهرداری حساس باشد

برخی از اهالی و کسبه شهر گیوی طی نامه ای به شورای شهر، خواستار معرفی ویژه‌خواران و کارمندان خاطی به دستگاه قضا و همچنین توجه به بی انضباطی های اداری و مالی شهرداری گیوی شدند.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۸۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این اقدام تحسین برانگیز اهالی و کسبه که شاید برای نخستین بار بوده و یا با موجودیت یافتن فضای مجازی بصورت علنی مطرح شده است، بیشتر، حساسیت اهالی و پس از آن شوراهای شهر گیوی را در رسیدگی به برخی از تخلفات یا مطرح ساختن امر فساد در شهرداری گیوی را نشان می دهد و یقیناً در آینده، این صورت مسئله در برخورد جدی با ویژه خواران و همینطور نظارت و بررسی دقیق برخی از مشکلات مربوطه در شهرداری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این درخواست اهالی و کسبه در دیدار با منتخبین مردم در پارلمان کوچک شهری و طی نامه ای مطرح شده است که در زیر مشاهده می کنید.

در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

اعضای محترم شورای اسلامی شهر گیوی

با سلام

احتراماً ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت آغاز پنجمین دوره شوراهای اسلامی، امضا کنندگان این نامه از حضور شما سروران گرامی استدعا دارند نسبت به بی انضباطی های اداری و مالی شهرداری گیوی حساسیت بیشتری به خرج داده و ضمن معرفی ویژه خواران و کارمندان خاطی به دستگاه محترم قضایی، ساز و کاری اندیشیده و یک بار برای همیشه ریشه فساد را در شهرداری گیوی بخشکانید و باقیات صالحاتی از خود به یادگار بگذارید.

به این بیاندیشید که؛ چرا مبایعه نامه ها و قرارداد های عده ای در شهرداری گم شده و به جای آن مبایعه نامه های جدیدی با شرایط ویژه ظهور می کند و بدین طریق ویژه خواران ضمن بالا کشیدن اموال عمومی، مردم و شورای شهر را نیز به سخره می گیرند.

چرا شهرداری نه تنها نمی تواند از اموال عمومی صیانت نماید، بلکه بعضاً با عقد قرار داد غیر قانونی و غیر شرعی به الحاق قسمتی از ملک عمومی به زمین یا باغ همسایگان، رضایت می دهد.

اگر قرارداد های عده ای غیر قانونی است چرا شهرداری و شورای شهر تا کنون اقدامی علیه آنان نکرده و اگر این قرارداد ها قانونی است چرا شهرداری از آن اظهار بی اطلاعی می کند.

مزایده های غیر قانونی چگونه برگزار می شود و چرا با مجریان آن کوچکترین برخوردی انجام نمی شود.

به گزارش کوثرخبر، انتظار می رود شورای شهر گیوی و همینطور شهردار این شهر پس از مطرح شدن این موارد و قضایا حساسیت بیشتری به موارد مذکور داشته و ملزومات صحیح و دقیق مدیریت شهری را بر اساس قانون و ضوابط در منطقه احیا کنند.

منبع:سبلان ما

 

ارسال نظرات