مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خاتم :

اجرای طرح « همگام با کشاورز» در روستاهای خاتم/افزایش بهره وری در تولید؛مهمترین هدف طرح همگام با کشاورز

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خاتم گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز تاکنون در اکثر روستاهای این شهرستان به صورت کامل اجرایی شده است و بحمدالله نتیجه حاصل شده از حد انتظار مطلوب تر بوده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۳۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ محمد طاهری نژاد مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خاتم اظهار داشت: کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خاتم در سال ۱۳۹۱ با همکاری و همت ناحیه مقاومت بسیج خاتم افتتاح و با عضویت متخصصین رشته‌های کشاورزی آغاز به کار کرد.
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان خاتم گفت:جذب نیروی‌های مهندسین در گرایش‌های مختلف، عضو گیری کشاورزان و دامداران نمونه، مشاوره رایگان و حضوری به کشاورزان و دامداران، شناخت و ارزیابی مشکلات و کمبود‌ها و ارائه راهکار مناسب، بازدید از مزارع کشاورزی و جایگاه‌های دام، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی، برگزاری اردو‌های جهادی، تاسیس کتابخانه تخصصی محصولات کشاورزی و برگزاری همایش‌های فصلی از مهمترین فعالیت‌های این کانون در شهرستان است.
طاهری نژاد گفت: در طی مدت ۵ سالی که از آغاز فعالیت این کانون می‌گذرد، کارشناسان بسیجی ما توانستند با برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر و بازدید‌های کارشناسی از باغات و مزارع تحت عنوان "طرح بسیج همگام با کشاورز" خدمات شایانی به کشاورزان ارائه کنند.
وی افزود: کانون بسیج مهندسین تاکنون ۲۰۸ عضو دارد که با گرایش‌های متفاوت کشاورزی، به شهروندان و روستائیان خدمات ارائه میدهند.
مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان مهمترین اهداف و نگرش کانون را، برگزاری طرح ملی همگام با کشاورز عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه اجرای این طرح به خوبی مورد استقبال مردم شهرستان بویژه کشاورزان قرار گرفته است.
گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز تاکنون در اکثر روستا‌های این شهرستان به صورت کامل اجرایی شده است و بحمدالله نتیجه حاصل شده از حد انتظار مطلوب‌تر بوده است.
طاهری نژاد گفت: هدف از اجرای طرح همگام با کشاورز افزایش پایداری تولید محصولات کشاورزی از طریق ارتقا بهره مندی کشاورزان از دانش و تکنولوژی‌های نوین با بهر گیری از ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان و مهندسان کشاورزی است.
ارسال نظرات