مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

افزایش مشارکت ۱۰۳ درصدی خیران در برنامه‌های کمیته امداد شهرستان خدابنده طی سال جاری

مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد شهرستان خدابنده در پنج‌ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۷۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از اولویت‌های مهم کاری این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است.

ذبیح‌الله غفاری با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی به‌منظور مشارکت خیران در برنامه‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد در طول سال اجرا می‌شود، افزود: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب می‌شود خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف اثربخش‌تر شود.

وی در ادامه از مشارکت ۲۲ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریالی خیران خدابنده‌ای در برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان از ابتدای امسال خبر داد و اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد شهرستان خدابنده در پنج‌ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان خدابنده از ابتدای امسال در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ومحسنین، زکات، برنامه‌های ماه رمضان، مفتاح الجنه و سایر طرح‌های مناسبتی ازجمله جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها انجام‌شده است.

غفاری بابیان اینکه از مجموع کمک‌های خیران به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از ابتدای امسال بیش از پنج میلیارد ریال در قالب طرح‌های محسنین و اکرام بوده است، گفت: خیران خدابنده‌ای نزدیک به ۹ میلیارد ریال نیز در قالب زکات در برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان در پنج‌ماهه ابتدایی امسال مشارکت کرده‌اند.

وی به دیدار با یک هزار و ۲۱ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور خیران و مسئولان این شهرستان از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: در کنار تفقد و دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده مسئولان و خیران خدابنده‌ای مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال به جامعه هدف این نهاد کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود میزان مشارکت خیران در طرح مفتاح الجنه در پنج‌ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷۰ درصد افزایش داشته است.

غفاری با اشاره به اینکه به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود ، افزود: خیران خدابنده‌ای با شماره‌گیری #۰۲۴۳*۸۸۷۷*می‌توانند زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کنند.

 

ارسال نظرات