گفتگوی اختصاصی با دانش آموزی که از اتوبوس مرگ جا ماند

امتحان قلم چی و عدم رضایت پدر مانع رفتنم به این سفر شد/ زمان حرکت مناسب نبود.

یکی از دانش آموزان به جای مانده از اتوبوس مرگ ، گفت : قصد داشتم با همکلاسی هایم به اردوی دانش آموزی بروم اما امتحان قلم چی و عدم رضایت پدرم مرا از اتوبوس مرگ نجات داد .
کد خبر: ۸۹۱۲۸۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛دانش آموز به جا مانده از اتوبوس مرگ ، گفت : قصد  داشتم با همکلاسی هایم به اردوی دانش آموزی بروم اما امتحان قلم چی و عدم رضایت پدرم مرا از اتوبوس مرگ نجات داد .

م.ذ ، یکی از دانش آموزان جامانده از اتوبوس مرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج، ضمن تسلیت جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس در شهرستان داراب ، اظهار کرد : از اینکه هم کلاسی های من در این حادثه تاسف بار جان خود را از دست دادند به شدت اندوهگین هستم .

وی افزود : برای رفتن به این اردو از هفته ها پیش برنامه ریزی کرده بودیم ، قرار بود من برای دوستانم شیرینی محلی ( کلوچه خانگی ) درست کنم ، اما من از این سفر جا ماندم و همکلاسی هایم به سفر آخرت رفتند .

این دانش آموز با اشاره به اینکه هنوز از شنیدن این خبر شوکه است ، تصریح کرد : شب عید قربان همه چیز را برای یک عید شاد فراهم کرده بودیم که متاسفانه صبح تلخ ترین خبر زندگیم را در فضای مجازی خواندم .

وی گفت : متاسفانه در پی این حادثه دلخراش تعداد ۲ نفر از دانش آموزان شهرستان به نام های مهرنوش ناصری و شیوا مبینی فوت شدند و حال چند نفر دیگر از دوستانم وخیم اعلام شده است .

این دانش آموز اصلی ترین دلیل مخالفت پدرش را زمان حرکت اتوبوس عنوان کرد و افزود : همه چیز را برای رفتن به این اردو آماده کرده بودم حتی برگه رضایت نامه ولی هم گرفته بودم اما وقتی به پدرم گفتم شب حرکت می کنیم به شدت با این قضیه مخالفت کرد و مرا از رفتن به این اردو منصرف کرد .

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده  از والدین دانش آموزان و مسئولان این استان خواستار پیگیری جدی برای برخورد با عوامل این حادثه شد .

 

ارسال نظرات