رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛

بازسازی روستای ترازوج نشان از همت مسئولین اجرایی شهرستان خلخال است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:بازسازی روستای ترازوج نشان از همت مسئولین اجرایی شهرستان خلخال است.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسمائیل نجار   به اتفاق رئیس مدیریت بحران استان و مدیر کل بنیاد مسکن و فرماندار شهرستان خلخال  با  حضور در روستای ترازوج  از واحد های ساخته شده این روستا که در اثر بارندگی سال گذشته تخریب شده بودند بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در روستای تخریب شده ترازوج خلخال گفت: کار ساخت وساز و بازسازی روستای ترازوج نشان از همدلی  مسئولین اجرایی شهرستان خلخال است.

وی با اشاره به اینکه در سالیان متمادی دولت برنامه ریزی کرده که سالیانه 200 هزار واحد نوسازی و بازسازی شود و در کشور  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که حمایت نظارت و پشتیبانی و مدیریت انجام شده  قریب به یک میلیون هشتصد واحد مسکونی ساخته شده و ادامه دارد و در بعضی از مناطق که حادثه داشتیم و قبل از آن ساخت و ساز ها و بهسازی ها انجام شده  تلفات جانی به حداقل ممکن و خسارت جانی هم همینطورکمتر بوده است.

وی افزو:در این روستا بسیار بافت خانه ها خیلی  قدیمی بوده و شاید با سه ریشتر زلزله تمامی تخریب می شد و یا در بارندگی که در این مناطق فراوان وزیاد است خانه ها درحال تخریب بوده که خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولین با کمک فرماندار و استاندار و دیگر مدیران اجرایی  استان یک کار نو را انجام دادند  و مردم نیز انصافا  هم مشارکت کردند و خانه ها کاملا بازسازی و 45  واحد مسکونی و خانه مردم با سلیقه مردم بازسازی شده است.

 اسمائیل نجار اضافه کرد:: در این سفر ما وضعیت دستگاه های عضو زیرمجموعه مدیریت بحران کشور و استان را در این گونه مناطق که دچار حادثه شده اند  را از نزدیک مشاهده و متعاقبا در خصوص حمایت ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

اسمائیل نجار افزود:  باید همین طرح که توسط مسئولین شهرستان خلخال اجرا شده در سایر مناطق کشور هم الگو بشه و هر جا در کشور مورد رانش یا فرونشست واقع شده ما همین خدمات را ارائه دادیم که ادامه خواهد داشت.

وی از عنایت فرماندار شهرستان خلخال و مدیر کل بنیاد مسکن وسایر ادارات در خصوص ساماندهی سریع اهالی این روستا در موقع بحران وحادثه  قدردانی کرد.

 

منبع:ازناو

 

ارسال نظرات