مسئول سازمان بسیج رسانه البرز:

انتشار خدمات‌رسانی بسیج سازندگی البرز به محرومان توسط رسانه‌ها پیگیری می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: آگاه‌سازی مردم توسط رسانه‌های استان در خدمات رسانی به محرومان که توسط بسیج سازندگی صورت می‌گیرد، پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۶۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

ابراهیم نوروزی‌فر در دیدار با مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به  فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره شعار امسال اظهار داشت: امروز فشار تحریم‌های دشمنان به جایی رسیده که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌ها و عنادورزی دشمنان است،‌ اما باید این تهدیدها و تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.

انتشار خدمات‌رسانی بسیج سازندگی البرز به محرومان توسط رسانه‌ها پیگیری می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: ماموریت بسیج رسانه سپاه استان البرز در جذب، آموزش، سازمان دهی، حفظ انسجام نیروهای مومن و انقلابی رسانه‌ها و  ترغیب به هماهنگی در مجاهدت‌های داوطلبانه  در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به منظور تقویت فرهنگ بسیجی و تحقق رسانه انقلابی است که در این مقطع هم با هدف آگاه‌سازی مردم توسط رسانه‌های استان در خدمات‌رسانی به محرومان  که توسط بسیج سازندگی صورت می‌گیرد، وارد عمل می‌شود.

سرهنگ علی  ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز نیز در این دیدار ضمن تشکر از همکاری و همراهی بسیج رسانه استان البرز، خواستار تبلیغ بیشتر فرهنگ ارزشی حرکت‌های جهادی و به تصویر کشیدن فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق محروم استان در عرصه‌های ساخت مسکن نیازمندان، احداث مساجد، کانال‌های آبرسانی، فضاهای ورزشی و کتابخانه‌ها از طریق رسانه‌های استان شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول بسیج سازندگی استان البرز گزارشی در چهار محور اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، عمرانی و محرومیت زدایی ارایه کرد.

وی در رابطه  با اجرایی شدن طرح "میز خدمت" در استان البرز نیز گفت: این طرح به منظور خدمت‌رسانی به مردم و با هدف به حداقل رساندن مشکلات آن‌ها در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود که این امر هم همراهی و همکاری بسیج رسانه استان را می‌طلبد.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به فعالیت‌های  جهادگران مومن و مخلص استان  البرز در عرصه های عمرانی, آموزشی, فرهنگی, بهداشتی و پزشکی، عنوان کرد: ساخت خانه عالم، مسجد، حسینیه، غسالخانه، زیباسازی مدارس و دیگر فعالیت‌ها از جمله خدماتی بود که توسط جهادگران البرزی در مناطق محروم البرز و دیگر استان‌های کشور ارایه شده است.

 همچنین در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و بسیج سازندگی امضا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار