نفرات برتر چهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو با حضور مشاور وزیر در تبریز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۰۵۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آئین اختتامیه این جشنواره با شرکت حدود 400 نفر دختر و پسر از استان های مختلف کشور در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و احکام و در دو مقطع در تالار معلم تبریز برگزار شد.
بنا براین گزارش در رشته قرائت دختران در مقطع اول، آیلار کامرانی از آذربایجان شرقی به عنوان نفر اول و زهرا نوری از مازندران و فاطمه جابری از هرمزگان به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم برگزیده شدند.
در بخش قرائت دختران در مقطع دوم نیز سارا بیگلری از زنجان به عنوان اولی و مطهره میرلطیفی از گلستان و سولماز کامرانی از آذربایجان شرقی به ترتیب به عنوان دومی و سومی این جشنواره دست یافتند.
در رشته قرائت و اذان پسران در مقطع اول، مهدی شاهی از گلستان، محمد مهدی انصاری فرد از اردبیل و امین قربانی از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته قرائت و اذان پسران در مقطع دوم نیز احسان جعفری از مرکزی، مهدی خدادادگان از خراسان رضوی و امیرحسین ثابتی از هرمزگان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ دختران در مقطع اول ستاره اصغری از اصفهان، فاطمه شیبانی از خوزستان و فاطمه شعبان علیزاده از اردبیل و در مقطع دوم این رشته نیز هانیه نوری از زنجان، فاطمه نریمانی از اصفهان و سیده محبوبه حسینی از گیلان به ترتیب حایز رتبه های اول و سوم شدند.
در رشته حفظ پسران در مقطع اول امیرحسین کرمی از اصفهان، مهدی ابوالقاسم زاده از مازندران و هادی نوری از زنجان و در مقطع دوم این رشته ابوالفضل وکیلی از خراسان رضوی، علی غلام آزاد از زنجان و محمد مهدی خسروی از لرستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته مفاهیم دختران در مقطع اول فاطمه شهرستانی از سمنان، ساجده احمدپور از خراسان رضوی و نرجس محمودی از خراسان جنوبی و در مقطع دوم این رشته زکیه درانی از کرمان، محیا مقدم منش از قم و محیا اکبری از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته مفاهیم پسران در مقطع اول هادی نجفی از کرمان، ابوالفضل اسدی از اصفهان و علیرضا فدوی از مرکزی و در مقطع دوم این رشته احمدرضا امیرحسینی از مرکزی، علی غنیمت بغداد آباد از یزد و امیرمحمد شعبانی فارس به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته احکام دختران در مقطع اول مریم پسندیده و فاطمه محمودی هر دو از خراسان جنوبی و ریحانه سخایی اصل از مرکزی و در مقطع دوم همین رشته نیز زهرا شایان نژاد از خوزستان، مائده گلشنی فهیم از همدان و فاطمه روشندل از کرمان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته احکام ویژه پسران در مقطع اول آرمین خیری از خراسان رضوی، حسین زارع رحیمی آبادی از یزد و محمدامین آقابابایی از تهران و در مقطع دوم این رشته امیرحسین فاتحی از اصفهان، علی دلاوری از مرکزی و علیرضا حکیمی از یزد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
چهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو به میزبانی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی طی روزهای 11 تا 13 شهریور در تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها