خبرهای داغ:
راوی کاروان راهیان نور سپاه غدیر تبریز:

راهیان نور عرصه ای پویا/ لزوم توجه مسئولان به این حرکت فرهنگی

راوی کاروان راهیان نور سپاه غدیر تبریز در حاشیه بازدید این کاروان از یادمان شهید بروجردی در شهر نقده از مناطق عملیاتی شمالغرب با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، از راهیان نور به عنوان عرصه ای پویا یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۴۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

رضای الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این جریان فرهنگی رفته رفته گسترش می یابد، افزود: این ترویج و گسترش به برکت خود شهداست چراکه دعوت کنندگان اصلی خود شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با دعوت از زائران آن ها را هدایت و در مسیر خود تربیت می کنند، اظهارداشت: شهدا در رفع مشکلات جامعه به خصوص فرهنگی پیشتاز هستند و این اردوها به برکت خود آن ها و در مسیر جریان فرهنگی است.

الهی از مسئولان خواستار توجه بیش از پیش به این حریان عظیم فرهنگی شد و تاکید کرد: مسئولان باید با ایجاد امکانات لازم همچون اقامت و ... مسیر این حرکت فرهنگی را برای اقشار مختلف هموار کنند.

وی با تاکید به اینکه اردوهای راهیان نور تاثیر زیادی در جامعه دارد، تبیین و ترویج اهمیت این اردوها را برای عموم مردم به خصوص دانش آموزان مهم عنوان و بیان کرد: دانش آموزان با توجه به سن و آینده خود بهترین بستر برای دریافت و انتقال ارزش های دفاع مقدس و نهادینه شدن آن در جامعه می توانند باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها