پورشمسی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه ناحیه مرکزی یزد:

تلاش مضاعف برای جایگزین نمودن تکلیف محوری به جای ابلاغ محوری

فرمانده ناحیه مرکزی یزد در مراسم تودیع و معارفه نماینده، ولی فقیه در ناحیه ضمن تاکید بر توجه به نحوه انجام وظایف محوله به جای ملاک قرار دادن خود انجام کار، خطاب به بسیجیان و پایوران افزود: باید همیشه برای جایگزین نمودن تکلیف محوری به جای ابلاغ محوری جهت انجام موثر کار‌ها تلاش نماییم.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۴۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده و اعضای شورای نمایندگی حوزه مقاومت مهدیه ودیگر حوزه‌های تابعه ناحیه مرکزی یزد در مراسم تکریم ارتقاء "حجت الاسلام ملایی" و معارفه "حجت الاسلام بابایی" مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه که در نمازخانه ناحیه برگزار شده بود شرکت نمودند.
سرهنگ پورشمسی در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و خیر مقدم به "حجت الاسلام گندمی" نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد و ابراز افتخار از معیت با ایشان، توفیق درک دین مبین اسلام و الگو بودن در معنویات عید غدیر و اسلام را برای خود و حضار از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
وی در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰ در دیدار حجاج بیت الله حرام مبنی بر اینکه"ای ایستادگان در برابر خانه خدا برای ایستادگان در برابر دشمنان خدا دعا کنید" ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند برای رهرو بودن راه شهداء و امام شهداء اظهار داشت:تلاش همه مجموعه ناحیه مرکزی اعم از نمایندگی، حفاظت و ... به جریان انداختن و اجرا نمودن منش و اصول پاسداری و انقلاب و سپاه می‌باشد.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد ضمن تاکید بر توجه به نحوه انجام وظایف محوله به جای ملاک قرار دادن خود انجام کار، خطاب به بسیجیان و پایوران افزود: باید همیشه برای جایگزین نمودن تکلیف محوری به جای ابلاغ محوری جهت انجام موثر کار‌ها تلاش نماییم.
حجت الاسلام گندمی نیز در تشریح موضوع غدیر و فرهنگ غدیر و ۱-اقرار خود علما و اهل تسنن در احادیث نقل شده از آن‌ها ۲- قواعد موجود در خطبه غدیر و و صیت پیامبر اکرم (ص) ۳- نفی استدلال دوستی به جای ولایت و حاکمیت امام علی (ع) با ادله عقلی و آگاهی همه افراد از رفاقت ایشان با حضرت محمد (ص) ۴- عدم رها نمودن امت در مسیر حرکت انبیاء و اولیاء الهی و حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده خداوند را از دلائل محکم برای نفی شبهات بیان شده از طرف اهل سنت مبنی بر استنتاج دوستی امیرالمومنین به جای پذیرش و استنتاج حاکمیت و ولایت ایشان در خطبه غدیر پیامبر اکرم (ص) برشمرد.
وی اختلاف بین امت‌ها و ایجاد فرقه‌های شش و هفت امامی، بدعت هاو نقشه قتل امام حسن (ع) و بریدن سر حججی‌ها به اسم دین را مصداق گمراه شدن و عدم انتخاب و طی نمودن مسیر درست در ماجرای ثقیفه عنوان نمود و در ادامهبا اشاره به بحث انقلابی و انقلابی گری به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری (مده الظله) خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مده الظله) به خاطر اهمیت این موضوع در جلسات مکرر خود این بحث را نقد و پیگیری می‌نمایند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر با بیان خاطره تغییر و ایجاد تحول در یک فرد با استفاده از فرهنگ بسیج، اثر بخشی و تاثیرگذاری بیشتر را ثمره مستحکم کار نمودن و هزینه نمودن وقت زیاد برای انجام کار‌ها و ماموریت‌ها بیان نمود.
حجت الاسلام بابایی نیز در ادامه با بیان سوابق کاری خود در سپاه حامل قرآن بودن و شب زنده داری را دو خصوصیت امت پیامبر (ص) عنوان نمود و در تشریح آن افزود:حاملان قرآن یعنی کسی که با قرآن، قواعد، روخوانی، شان نزول، ترجمه و تفسیر و عمل به آن آشنایی دارد و تمام حرکات، گفتار و کردادر او ترجمه آیه‌های نورانی قرآن می‌باشد.
وی با بیان شب زنده داری به عنوان نماد اوج معنویت و ارتباط با خداوند، تحقق حامل قرآن بودن و شب زنده داری را تصمیم نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی اذعان نمود.
اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوان حوزه روح الله، قرائت تقدیر نامه حجت الاسلام ملایی و حکم مسولیت حجت الاسلام بابایی، اهدا هدیه از طرف فرماندهی، نمایندگی و حوزه‌های تابعه به منظور قدردانی از حجت الاسلام ملایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات