ویژه اصحاب رسانه/

نشست تخصصی کتابخوان در کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با موضوع رسانه با حضور اهالی رسانه، فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۳۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

رباب عزیزخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: نشست کتابخوان با هدف به اشتراک گذاشتن کتاب‌های خوانده شده و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح کتابخانه‌های استان در فضای صمیمی برگزار می‌شود که کتابخوانان تجربیات مطالعه خود را به سایر کتابخوانان انتقال می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از اجرای 385 مورد نشست کتابخوان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در نشست‌های کتابخوان به دنبال ایجاد عادت مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی و ارتقا و توانمندی کتابداران هستیم که استقبال هم‌استانی‌های کتابخوان شایسته تقدیر است.

عزیزخانی با بیان این که نشست‌های کتابخوان فرصتی برای علاقه‌مند کردن جوانان و احیای کتاب‌خوانی در جامعه است، بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی برای اقشار مختلف جامعه  در راستای سیاست بهبود نگرش عموم مردم و بهبود کیفیت سبک زندگی با مطالعه هدفمند و کاربردی یکی از دغدغه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل  با اشاره به رسالت و نقش خطیر اصحاب فرهنگ و رسانه در توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بر لزوم توانمندسازی این قشر تاکید کرد و از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه و دوستداران کتاب در کتابخانه مرکزی اردبیل اردبیل در 14 شهریور ماه خبر داد.

عزیزخانی تصریح کرد : اصحاب رسانه چشم بیدار و گوش شنوای جامعه هستند و بی‌تردید همراهی اصحاب رسانه با کتاب و توسعه کتابخوانی در ترغیب اقشار مختلف مردم بسیار موثر است که این نشست‌های تخصصی می‌تواند در ایفای این نقش خطیر موثر و مهم باشد که این نشست در شهرستان‌های استان هم برگزار می‌شود.

مشاور استاندار در امور کتابخانه‌های عمومی استان برگزاری جمع‌خوانی کتاب ماه، نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب، کلاس‌های آموزشی، مسابقات رضوی در سطح کودک و بزرگسالان و نمایشگاه های کتاب از جمله برنامه‌های فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دانست و از همراهی اصحاب رسانه در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی قدردانی کرد.

منبع:تسنیم.0

 

ارسال نظرات