خبرهای داغ:

آیین تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه برگزار شد

در این مراسم، “حجت الاسلام تیشه کنی” به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور “حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی‌راد”  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، “حجت الاسلام و المسلمین طاهری ” مسئول امور روحانیون نمایندگی ولیی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، “حجت الاسلام محمدی” مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گیلانغرب،  “کامران هزارخانی” فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کرمانشاه و کلیه پایوران این ناحیه برگزار شد، از زحمات چندین ساله “حجت الاسلام و المسلمین بهرامی تباری” مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه قبل تقدیر به عمل آمد و “حجت الاسلام تیشه کنی” به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری استان کرمانشاه معرفی شد.

در ادامه حجت الاسلام یوسفی راد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ضمن تبریک ایام ذی الحجه و آرزوی بهره مندی از این ایام پرفضیلت به بیان جایگاه ولایت و تبعیت از رهبری پرداخت.

وی با ذکر روایات تاریخی به شناخت موقعیت، عمل به هنگام، تصمیم گیری به موقع و جلو یا عقب نیفتادن از ولی امر، داشتن بصیرت سیاسی و عبرت گیری از تاریخ اشاره کرد و بیان داشت: چه بسا افراد بسیاری در این راه حتی جان خود را از دست دادند، اما به علت تاخیر در اجابت امر ولی زمان خویش موثر واقع نشدند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین یوسفی راد ضمن تشکر و قدردانی از تلاش حجت الاسلام بهرامی تبار طی حکمی حجت الاسلام تیشه کنی را به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری استان کرمانشاه منصوب و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

 

 

ارسال نظرات