فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

امروز دشمن در تلاش از بین بردن روحیه شهادت طلبی است

امروز دشمن در تلاش و به دنبال نفوذ از طریق شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است تا روحیه شهادت طلبی را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۴۲۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در یادواره شهدای آبروی محله در محله شهید حمید مرادلو شهید تازه تفحص شده زنجانی، گفت: کردستان همواره به سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری شده است و مردم این دیار به حق در جبهه های حق علیه باطل خوش درخشیده اند.

سردار جهانبخش کرمی افزود: مجاهدت های این رزمندگان در تاریخ جنگ به یادگار مانده است.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان ولایی و غیور هستند و اجازه ندادند سرزمین ایران تجزیه شود، اظهار داشت: منطقه کردستان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از کنترل خارج شده بود اما مردم غیور این سرزمین اجازه ندادند در دست دشمن باقی بماند و در این راه جهاد کرده و شهید دادند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: شهید مرادی از شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که به محله خود آبرو بخشیده است.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید حمید مرادی در عملیات نصر ۷ درگیری بسیار سخت و پیچیده به شهادت رسید،افزود: این شهید گرانقدر تازه تفحص شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: امروز دشمن در تلاش و به دنبال نفوذ از طریق شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است تا روحیه شهادت طلبی را از بین ببرد.

سردار کرمی افزود: حفظ حجاب و عفاف و عدم تسلیم شدن در برابر دشمن پیام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس صدام به پشتیبانی کشورهای جهان علیه ایران اقدام می کرد، گفت: در جنگ هشت ساله، آمریکا،رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانان استکبار جهانی پشت سر صدام بودند تا نظام اسلامی را نابود کنند.

 

ارسال نظرات