خبرهای داغ:

شهید حججی سرباز نمونه تیپ292 دزفول از حسرت کربلا تا ۴۸ساعت مرخصی تشویقی

کد خبر: ۸۹۱۳۴۶۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

 

شهید حججی در سربازی: رفیقان کربلا شدند ولی من بعلت نداشتن کارت پایان خدمت سعادت رفتن نداشتم.

روز گذشته تصاویری از دوران سربازی شهید مدافع حرم اهل بیت (ع)، شهید محسن حججی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد.

خبرگزاری های مشرق و فارس از جمله رسانه هایی بودند که تصاویر یاد شده را روی خروجی خود به نمایش گذاشتند و به دنبال آن دیگر رسانه ها اقدام به انتشار این تصاویر کردند.

خبرگزاری مشرق تصاویر را با عنوان: «تصاویر کمتر دیده شده از دوران سربازی شهید محسن حججی ، سال ۹۰۰ در بوشهر» انتشار داد.

 

اما خبرگزاری فارس روایت دیگری از دوران سربازی شهید حججی داشت و محل خدمت این شهید بی سر اما سرافراز را تیپ ۲۹۲ زرهی شهرستان دزفول دانست.

فارس تصویر زیر را با موضوع: «تصویری دیده نشده از دوران سربازی شهید محسن حججی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول را مشاهده می‌ کنید» منعکس کرد.

 

البته رسانه های خبری و گروه های مجازی شهرستان دزفول هم بصورت گسترده اقدام به انتشار تصاویر فوق کرده و شهید حججی را سرباز تیپ ۲۹۲ زرهی این شهر دانستند.

از این رو پیگیری خود را برای یافتن حقیقت ماجرا شروع کردیم و سراغ تیپ ۲۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان دزفول رفتیم.

روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی شهرستان دزفول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دزفول امروز ابراز داشت: شهید محسن حججی نجف آبادی جمعی این تیپ بوده و جزء افتخارات یگان ماست.

این روابط عمومی در ادامه اظهار داشت: شهید مدافع حرم یاد شده سرباز گروهان مستقل تکاور تیپ ۲۹۲ زرهی شهرستان دزفول بوده است که از یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ اعزام شده و در ابتدای تیرماه ۱۳۹۱ ترخیص گردید.

وی در خصوص خصوصیت های اخلاقی این شهید مدافع حرم توضیح داد: شهید محسن حججی یکی از سربازان خوب و فعال یگان ما بود و خصوصا در زمینه ی برپایی نماز جماعت هم اهتمام ویژه ای داشت.

روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی شهرستان دزفول اضافه کرد: از این رو شهید حججی در همان زمان توسط فرمانده ی گروهان یاد شده با ۴۸ ساعت مرخصی تشویقی مورد تقدیر قرار گرفت.

این روابط عمومی در توصیف شهید حججی گفت: شهدایی مثل عزیز نام برده ستارگانی بی ادعا و سربازانی ترببت شده ی ارتش مکتبی هستند.

وی افزود: شهید محسن حججی نجف آبادی شش سال پیش خود را به عنوان یکی از هزاران سرباز مخلصی که سالیانه در ارتش مکتبی خدمت می کنند، معرفی کرد.

روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی شهرستان دزفول تشریح کرد: دوران خدمت ایشان پر از ادب، اخلاق، از خود گذشتگی، نظم و انضباط بود تا آنجایی که در ابتدای خدمت بعلت نظم و انضباط و همچنین آمادگی جسمانی به گروهان تکاور که سمبل نظم و انضباط است معرفی شد.

این روابط عمومی ادامه داد: همچنین شهید حججی در گروه تکاور نیز بعنوان یکی از با انضباط ترین افراد همیشه مورد تشویق سلسله مراتب فرماندهی قرار می گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها