خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد؛

مرکز همایش‌های بین المللی، سرمایه ملی شهر

سرپرست شهرداری تبریز از روند پیشرفت فازهای مختلف مرکز همایش‌های بین المللی تبریز بازدید و بر لزوم سرعت‌بخشی به بخش‌های فنی و تجهیزاتی این مرکز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری منطقه ۹ تبریز، محمدحسین اسحقی، در این بازدید، با اشاره به این‌که مرکز همایش‌های بین‌المللی، از افتخارات عمرانی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر است، گفت: این مرکز در آینده نزدیک به یکی از مزیت‌های مهم فرهنگی و اجتماعی شهر تبدیل شده و در تقویت فرصت میزبانی‌های ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که بخش اعظم پروژه تکمیل و اخیراً رونمایی شده است، اضافه کرد: با توجه به این که طرح در چندین فاز اجرا می‌شود، رعایت استاندارد‌های لازم و سرعت‌بخشی به بخش‌های فنی و تجهیزاتی باید در اولویت منطقه 9 باشد.

اسحقی خاطرنشان کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی، یک سرمایه ملی و ماندگار برای شهر است؛ از این رو تمام جوانب طرح باید شایسته جایگاه کم‌نظیر طرح باشد.

شاهوردی شهردار منطقه ۹ نیز در حاشیه این بازدید، ضمن تقدیر از حمایت‌های همه‌جانبه سرپرست محترم شهرداری تبریز اظهار داشت: پیشرفت طرح در این مدت، حاصل حمایت‌های مدیران شهرداری تبریز بوده است و روند اجرایی این طرح از زمان آغاز تاکنون بدون‌وقفه انجام پذیرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها