راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان

مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۶۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: هم اکنون آئین نامهراه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری مرکز خدمات سرمایه گذاری استان پس از چند سال تجربه و بررسی مشکلات پیش رو در حال تدوین است و به زودی نهائی می‌شود.
مجید محنایی با بیان اینکه در این مرکز به مشکلات سرمایه گذاران رسیدگی می‌شود افزود: در این زمینه به آنان اطلاع رسانی و مشورت ارائه و هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوز‌های قانونی نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این راستا راه اندازی واحد صدورِ مجوز‌های استانی انجام و این سامانه به سامانه ملی متصل می‌شود، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: کارگروهی با عنوان کارگروه سیاست‌گذاری و تسهیل سرمایه گذاری استان در خصوص اعمال مدیریت در این مرکز تشکیل و دبیرخانه این مرکز در اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مستقر می‌شود.
محنائی از تدوین سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و اضافه کرد: پنج بسته در رابطه با رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم به تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک کند.
وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در سال ۹۶ سرمایه گذاران بخش‌های مختلف استان که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.
ارسال نظرات