برگزاری نشست بصیرتی در حسینیه خواجه شهیدیه شهرستان میبد

نشست بصیرتی با حضور جمعی از خواهران بسیجی و با سخنرانی مصطفی گل محمدی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میبد در حسینیه خواجه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۹۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ مسئول بسیج دانشجویی شهرستان میبد در سخنان خود با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم به عدم بصیرت و شناخت نسبت به امام حسین (ع) در سال ۶۱ هجری وچگونگی صورت گرفتن جریان قتنه در آن زمان اشاره نمود و گفت:: فتنه چیزی است که بین حق و باطل و به علت عدم بصیرت و شناخت ایجاد می‌شودو در این جریان کسی که در راه خدا به شهادت می‌رسد، جهاد کرده است و کسی که در راه باطل کشته می‌شود، فتنه گر محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت:: در جنگ با امام حسین (ع) شمر با اینکه حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را می‌شناخت و در جنگ بین امام علی و معاویه در رکاب امیرالمومنین جراحت هم برداشت، در زمان امام حسین (ع) به سبب عدم بصیرت و شناخت نسبت به امام در مقابل حق قرار گرفت.

گل محمدی قرار گرفتن حر به یزید ریاحی در مقابل امام حسین را به دلیل بصیرت نداشتن وی نسبت امام عنوان نمود و افزود: همانطور که می‌بینیم حر با شنیدن سخنان امام حسین (ع) نسبت به امام شناخت پیدا می‌کند و با بصیرت شناسی خود به موقع با شناخت حق از باطل توبه نموده، به راه حق باز می‌گردد.

وی تصریح نمود: در ابتدا ما باید نسبت به امام شناخت پیدا کنیم و سپس با دشمن شناسی، فتنه شناسی و زمان شناسی بتوانیم حق را از باطل تشخیص داده و پیرو ولایت فقیه باشیم.
ارسال نظرات