فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بافق:

نگذارید هفته دفاع مقدس کمرنگ شود/قدر ولایت فقیه را بدانید

جلسه شورای قشر بسیج دانش آموزی در حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده حوزه مقاومت قاسم ابن الحسن وکلیه اعضا قشر علوی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۳۷۸۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ جلسه شورای قشر بسیج دانش آموزی در حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده حوزه مقاومت قاسم ابن الحسن وکلیه اعضا برگزار گردید.
در این جلسه "دهقان" فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی به دانش آموزان گفت: اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشد و جمهوری اسلامی آسیب پذیر نباشد باید این شور وشوق را شما دانش آموزان ابتدا در خود تقویت کنید سپس در میان دانش آموزان دیگر ایجاد نمایید.
وی در ادامه افزود: شور وانگیزه بسیج باید همچون دفاع مقدس در بین دانش آموزان باشد. در دوران جنگ بسیج برای جنگ است در دوران پشتیبانی بسیج برای پشتیبانی است در دوران علم بسیج در تحصیل و تدریس است و در دوران جهاد سازندگی از جهاد سازندگی میباشد.
دهقان گفت: مواظب انقلاب باشید این انقلاب برای شماست آینده از آن شماست اگر دیر عمل کنید این انقلاب را دشمن از شما میگیرد و کشور ما هم همچون کشور‌های دیگر منطقه نا امن و .. میشود قدر ولایت فقیه را بدانید و هفته دفاع مقدس را پر شور در مدارس اجرا کنید نگذارید هفته دفاع مقدس کمرنگ شود.
ارسال نظرات