رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان:

اعزام ووشو کار سیستان و بلوچستان به عنوان تنها داور زن ایرانی در رقابت های آسیایی

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: زینب عباسی ووشو کار این استان به عنوان تنها داور زن ساندا ایران امروز/یکشنبه/ برای حضور در رقابت های آسیایی به تهران اعزام شد
کد خبر: ۸۹۱۳۸۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا 26 شهریور به میزبانی شهر«گومی» کره جنوبی برگزار خواهد شد که تیم کشورمان در 2 بخش دختران و پسران به مصاف حریفان می روند.
وی ادامه داد: عباسی ووشو کار زن سیستان و بلوچستان با 22 سال سابقه فعالیت در ووشو دارای مدرک داوری بین المللی درجه a است که منتخب زنان ووشوکار ایران و مربیگری 2 دوره تیم ملی را در کارنامه خود دارد.
وی گفت: علاوه بر این داور زن علیرضا ریگی در وزن منهای 60 کیلوگرم از سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت های آسیایی شرکت می کند.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش بسیج هم اینک بیش از 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
ارسال نظرات