وزیر اطلاعات در جمع مردم میناب:

میناب لنگرگاه تشیع و ولایت‌مداری است / در حادثه واژگونی اتوبوس هرکس مقصر باشد مجازات خواهد شد

وزیر اطلاعات در مراسم سالگرد ارتحال مرحوم عباسی در میناب گفت: میناب لنگرگاه تشیع و ولایت‌مداری است بخاطر عشقی که به اهل بیت دارند و سنگردارانی شریف هستند که از منافع نظام حراست و صیانت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛

مراسم سالگرد ارتحال مرحوم عباس عباسی نماینده فقید هرمزگان عصر امروز در مسجد جامع میناب با حضور محمود علوی وزیر اطلاعات، جاسم جادری استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس و انبوه مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم سالگرد ارتحال مرحوم عباسی در میناب با بیان اینکه مرحوم عباسی یک مجاهد نستوه بود، اظهار داشت: آشوری نماینده بندرعباس در روزهای رأی اعتماد به من اطلاع دادند که مراسم در روز 14 شهریورماه جاری برقرار است و من گفتم که به سر می‌آیم و حضور خواهم یافت.

وی افزود: به دعوت این برادر مخلص و ارزشمند (آشوری) به هرمزگان آمدم و وظیفه داشتم تا در این مراسم حضور یابم و جا دارد از برادر عزیزم آقای جادری استاندار هرمزگان و جناب غفوری نیز تشکر کنم و همه این‌ها باعث شد تا به هرمزگان بیایم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ارتباط من با آقایان آشوری و مرادی و هاشمی تختی نمایندگان هرمزگان در مجلس، ارتباطی عمیق و دوستانه است، عنوان داشت: میناب لنگرگاه تشیع و ولایت‌مداری است و بخاطر عشقی که به اهل بیت دارند و سنگردارانی شریف هستند که از منافع نظام حراست و صیانت می‌کنند.

علوی با بیان اینکه مرحوم عباسی عنصری بود که در جهت حفظ و گسترش مکتب اهل بیت بسیار فعال بود، گفت: کسی که عالمی را مورد وقار قرار دهد، خدا را مورد وقار قرار داده است و استقبال از عالمان استقبال از اندیشه الهی است.

وی ادامه داد: علمای میناب را از بچگی و از نجف می‌شناختیم، حاج آقای رئوفی، حاج آقای غفوری، درویشی، ذوالقدر و ... را از گذشته می‌شناسیم و در میناب احساس بودن در خانه خود را دارم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حرمت فتوای بزرگان ما همیشه مورد توجه بوده است و پیروزی مشروطه و پیروزی نهضت ملی شدن صنعت نفت حاصل حضور عالمان در صحنه بود.

حجت‌الاسلام علوی افزود: رسول خدا فرمودند؛ حساب یک عالم با حساب دیگران فرق دارد چراکه مرگ عالم جای خالی بوجود خواهد آورد که جبران نخواهد شد و تجلیل باشکوه امروز پس از ۱۵ سال ارزش زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مرحوم عباسی در پیگیری امورات مردم بسیار مصمم بود و در خدمت به حوزه انتخابیه‌اش بسیار کوشا بود، گفت: مرحوم عباسی نام بشاگرد را بر سر زبان‌ها انداخت و محرومیت این منطقه را بازگو کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم ایران مردمی دوست‌داشتنی هستند، اظهار کرد: یادمان نرفته که در روزهای سخت کشور، چگونه دلاوران این منطقه در جبهه‌ها حاضر شدند، در زمان جنگ به هرمز سفر کردم و مردم با افتخار می‌گفتند که امام جمعه ما آقای میرخلیلی با جمعی از جوانان به جبهه رفته‌اند.

علوی با اشاره به ضایعه جان باختن گل‌های پرپرشده هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس و تسلیت به همه مردم ایران، عنوان داشت: سلام و تسلیت رئیس جمهور را به خانواده این عزیزان رساندم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر قصور و تقصیری در موضوع واژگونی اتوبوس دانش آموزان باشد حتما پیگیری و برخورد خواهد شد و استاندار هرمزگان مسؤول پیگیری موضوع است.

ارسال نظرات