شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در اردبیل برگزار شد

شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران با محوریت تعادل‌بخشی آبخوان دشت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۴۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در اردبیل اظهار داشت: شانزدهمین کنفرانس ملی هیدورلیک ایران با محوریت تعادل‌بخشی آبخوان دشت اردبیل به مدت دو روز در اردبیل برگزار می‌شود و شاهد حضور میهمانان داخلی و خارجی در این کنفرانس هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 100 مقاله به شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در اردبیل ارائه شده است، گفت: محوریت این مقالات تعادل‌بخشی آبخوان دشت اردبیل است تا بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مقابله با بحران آب در اردبیل ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: شانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران به همت دانشگاه محقق اردبیلی و شرکت آب منطقه‌ای برگزار می‌شود که در این همایش مدیریت سیلاب، هیدرولیک دریا، سواحل و بنادر، محیط زیست در مهندسی آب، نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی، طراحی و بهره‌برداری و آب‌های زیرزمینی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

صادقی با اشاره به اینکه در شانزدهمین کنفرانسی ملی هیدرولیک ایران مسئله مهندسی رودخانه، آب و فاضلاب، سیستم‌های منابع آب و روش‌های عددی در مهندسی آب و نیز ابزارها و فناوری‌های نوین در مهندسی نوین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بی‌شک این کمفرانس می‌تواند گام بزرگی برای برنامه‌ریزی در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب باشد که نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

 

منبع:تسنیم

 

ارسال نظرات